Ocenění a uznání

Přehled ocenění pro značku Toyota

Toyota je jako značka vnímána velmi pozitivně. Nejlepším příkladem je trvale vysoký zájem o vozový park Toyoty od společností z nejrůznějších odvětví a jejich vysoká spokojenost s našimi službami. Ocenění se nám ovšem dostává i ve světově uznávaných žebříčcíh a výzkumech.

Prestiž a síla značky na základě žebříčků a výzkumů

Prestiž značky Toyota je formována neustálou snahou po dokonalosti v každé části výroby. Proto se firma, která používá vozový park Toyoty, může spolehnout na nejvyšší kvalitu služeb. Potvrzují to také různé nezávislé žebříčky a výzkumy.

Nejhodnotnější značka na světě
 

(Best Global Brands 2015 od společnosti Interbrand)
Již 13 let neexistuje cennější automobilová značka než Toyota.



Pořadí (automobily)



1.


2.


3.



Pořadí (celkem)



5.


9.


11.



Značka
 
 


Toyota


Mercedes


BMW



Hodnota
(mld. USD)



53,58


43,49


41,535


Toyota na předních místech nejvíce inovativních firem světa
 

(Boston Consulting Group)

 


Umístění
 
 


1.


2.


3.



Značka
 
 


Apple


Google


Tesla Motors



Místo
 
 


4.


5.


6.



Značka
 
 


Microsoft Group


Samsung Group


Toyota


Zásady pro soubory cookie

TMCZ využívá technologii cookie pro zlepšení stránek TOYOTA. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal zde.