Fakta o hybridních vozidlech
Nízká spotřeba paliva
Spotřeba paliva je reálnou výhodou, jejíž hodnotu můžete snadno změřit.
Zjistěte více
Zjistěte více

O tom, jak je provoz vašeho vozu levný, se snadno přesvědčíte zakoupením paliva za pouhých 1 000 Kč. Vůz s klasickým typem pohonu, jako je např. Toyota Corolla Sedan 1.5 Dynamic Force (123 k) s převodovkou Multidrive S ujede s tímto palivem v kombinovaném cyklu 595 km při ceně benzinu 28,50 Kč/l. Ale Toyota Corolla Sedan 1,8 litru Hybrid (122 k) s aut. převodovkou e-CVT urazí vzdálenost až 789 km.

Corolla Sedan 1.5 Dynamic Force (123 k) aut. převodovka Multidrive S

Corolla Sedan 1,8 Hybrid (122 k) aut. převodovka e-CVT
Ušetřete až 1,4 litru/100 km*
Zjistěte další výhodu
Nízké provozní náklady
Hybridní automobily Toyota po dobu své životnosti vykazují výrazně nižší náklady na údržbu než vozy s tradičním typem pohonu. To pramení mimo jiné z toho, že hybridní ústrojí vůbec neobsahuje některé problematické komponenty.
Zjistěte více
Zjistěte více

Pokroková, elektronicky řízená převodovka s plynule měnitelným převodem (e-CVT) řídí tok energie od zážehového motoru a elektromotoru, čímž zajišťuje hladké a zcela intuitivní zrychlování.
Hybridní automobil

Baterie

Motor

Hybridní baterie
Běžný automobil

Turbo

Alternátor

Hnací řemeny

Startér

Spojka

Dvouhmotový setrvačník


Hybridní pohon pomáhá při brzdění, což znamená i nižší opotřebení brzdových destiček a kotoučů.
150 000 km

Životnost brzdové soustavy v hybridním automobilu
50 000 km

Životnost brzdové soustavy v běžném automobilu
Zjistěte další výhodu
Spolehlivost
Hybridní vozy Toyota udávají krok v testech spolehlivosti a oficiálních žebříčcích zákaznické spokojenosti od nezávislých výzkumných institutů. V roce 2016 byla Toyota Prius podle nezávislého hodnocení TÜV Report opět označena za nejméně poruchový automobil v kategorii vozů starých 6 až 7 let, resp. v kategorii vozů střední třídy starých 8 až 9 let.
Zjistěte více
Zjistěte více


Ocenění
Desítky ocenění z celého světa potvrzují špičkovou kvalitu zpracování hybridního hnacího ústrojí a celkovou efektivitu revoluční technologie automobilky Toyota.



V Soutěži Mezinárodní Motor Roku (International Engine Of The Year) hodnotí novináři z celého světa motory určené pro osobní automobily.
Žebříček TÜV report sestavovaný nezávislým institutem z Německa je nejprestižnějším přehledem spolehlivosti automobilů.
Hodnocení J.D Power sleduje spolehlivost vozů a spokojenost majitelů nejrůznějších vozů v několika odlišných kategoriích.

Další ocenění
1999

Prius Hybrid
Ocenění Mezinárodní Motor Roku (International Engine Of The Year) v následujících kategoriích:Nejlepší motor v kategorii 1,4 až 1,8 litru
Nejlepší ekologický motor roku
2000

Prius Hybrid
Mezinárodní Motor Roku (International Engine Of The Year) v kategorii:Nejlepší ekologický motor roku
2004

Prius 1,5 Hybrid Synergy Drive
Ocenění Mezinárodní Motor Roku (International Engine Of The Year) v následujících kategoriích:Motor roku
Nejlepší nový motor
Nejnižší spotřeba paliva
Nejlepší motor v kategorii 1,4 až 1,8 litru
2005

Prius 1,5 Hybrid Synergy Drive
Mezinárodní Motor Roku (International Engine Of The Year) v kategorii:Nejlepší motor v kategorii 1,4 až 1,8 litru
Nejlepší ekologický motor roku
2006

Prius 1,5 Hybrid Synergy Drive
Mezinárodní Motor Roku (International Engine Of The Year) v kategorii:Nejnižší spotřeba paliva
Nejlepší motor v kategorii 1,4 až 1,8 litru
2007


Prius 1,5 Hybrid Synergy Drive
Mezinárodní Motor Roku (International Engine Of The Year) v kategorii:Nejnižší spotřeba paliva
2008


Prius 1,5 Hybrid Synergy Drive
Mezinárodní Motor Roku (International Engine Of The Year) v kategorii:Nejnižší spotřeba paliva
2010

Prius 1,8 Hybrid i Auris 1,8 Hybrid
Mezinárodní Motor Roku (International Engine Of The Year) v kategorii:Nejnižší spotřeba paliva
2011

Toyota Prius
1. místo v žebříčku TÜV Report – vozy staré 2 až 3 roky
2012


Toyota Prius
1. místo v žebříčku TÜV Report – vozy staré 2 až 3 roky
2. místo v žebříčku TÜV Report – vozy staré 4 až 5 let
Zjistěte další výhodu
Bohatá výbava
Hybridní modely Toyota nabízejí prémiovou výbavu a příslušenství. Zakoupením hybridního vozu získáte již ve standardu například: bezstupňovou převodovku e-CVT zaručující hladký a tichý chod motoru, automatickou klimatizaci a 7 airbagů.
Zjistěte více
Zjistěte více

Převodovka s plynule měnitelným převodem e-CVT
Pokroková elektronicky řízená převodovka s plynule měnitelným převodem (e-CVT) řídí přenos výkonu od zážehového motoru a elektromotorů, čímž zajišťuje hladké a zcela intuitivní zrychlování. Nabízí optimální spojení vlastností pro jakékoli jízdní podmínky, a zaručuje tak nejnižší možnou spotřebu paliva.

Automatická klimatizace
Automatická klimatizace poskytuje bezkonkurenční pohodlí všem cestujícím. V závislosti od modelu může být jedno nebo dvouzónová.

7 airbagů
Čelní a boční airbagy řidiče a předního spolujezdce, boční hlavové airbagy a kolenní airbag pro řidiče.

Asistent rozjezdu do kopce (HAC)
Systém zajišťuje bezpečné rozjezdy v prudkém a kluzkém svahu. Dokáže také sám rozpoznat, když vůz nechtěně začne sjíždět dolů. Systém HAC reguluje rychlost otáčení kol s nedostatečným záběrem. Aktivuje se sešlápnutím brzdového pedálu před nastartováním vozidla.

Zjistěte další výhodu
Objem zavazadlového prostoru
Baterie hybridního pohonu je uložena pod zadními sedadly, což znamená, že nijak neubírá z využitelného prostoru v kabině vozu.
Zjistěte více
Zjistěte více

Téměř u všech modelů Toyoty je zavazadelník vždy stejně velký, ať si pořídíte hybridní variantu nebo vůz s tradičním typem pohonu.



YARIS
286 litrů
286 litrů
=
YARIS HYBRID
286 litrů
286 litrů



COROLLA SEDAN
471 litrů
471 litrů
=
COROLLA SEDAN HYBRID
471 litrů
471 litrů



RAV4
580 litrů
580 litrů
=
RAV4 HYBRID
580 litrů
580 litrů

Zjistěte další výhodu
Klid, ticho, pohodlí
Pohon samotným elektromotorem znamená tichou jízdu zcela bez emisí. Podle potřeby se aktivuje zážehový motor jako výkonová posila pokud není zapotřebí, automaticky se vypíná, a tak minimalizuje spotřebu paliva.
Zjistěte více
Zjistěte více

Vlastnictví vozu s hybridním pohonem znamená i mimořádné pohodlí při běžném každodenním použití. Všechny hybridní modely Toyota jsou vybaveny pokrokovou, elektronicky řízenou automatickou převodovkou e-CVT, která je zárukou bezkonkurenčního jízdního pohodlí. Hybridní soustava je bezpečná, odolná a naprosto bezúdržbová.

Zjistěte další výhodu
Automatická klimatizace
Automatickou klimatizaci v hybridních modelech pohání samostatný zdroj elektřiny, díky kterému je tato soustava plně nezávislá na hybridním pohonu.
Zjistěte více
Zjistěte více

Na rozdíl od vozů s tradičním typem pohonu a systémem Start&Stop se může používat i v době, kdy je zážehový motor vypnutý. To bezpochyby oceníte zejména při čekání v dopravních kolonách za horkých dnů.

Zjistěte další výhodu
Intuitivní používání
Jízda s hybridní Toyotou je příjemným zážitkem. Její ovládání je mimořádně snadné a intuitivní. Postačuje osvojit si několik základních principů.
Zjistěte více
Zjistěte více

Hybridní automobil nemá žádnou spojku, takže můžete svoji levou nohu klidně nechat odpočívat. Pravou nohou ovládáte akcelerační pedál a brzdu.

Chcete-li nastartovat, sešlápněte brzdu a pak stiskněte tlačítko Power vedle sloupku řízení.

Po navolení režimu R nebo D jednoduše uvolněte brzdový pedál a vůz se sám pomalu rozjede. Chcete-li zrychlit, sešlápněte akcelerační pedál.

Při sjíždění táhlých kopců není třeba tolik mačkat brzdový pedál, ale je možné pomoci si zařazením polohy B, která vyvolá brzdění motorem.

O tom, jaký režim je právě aktivní, vás informuje speciální ukazatel na přístrojové desce.

Zajímavosti
Vše
(6)
Vše
(6)
Nákupní nástroje
-
Hodnocení stránkyKlikněte na hvězdičku pro hodnocení této stránky
-
-