1. Objevte Toyotu
  2. Spolehlivost Toyoty
Chci...

Legendární spolehlivost Toyoty

Seznamte se se všemi fakty

Legendární kvalita značky Toyota vyplývá z naší filozofie neustálého zdokonalování. Všechna auta vyrábíme s maximální péčí o detaily. Díky tomu mohou mít řidiči, kteří se pro Toyotu rozhodnou, jistotu, že jezdí bezpečným automobilem, který jim poskytne klid a pohodlné používání po dlouhá léta. Spolehlivost Toyoty se odráží nejen v oficiálních žebříčcích nezávislých analytických firem, ale i v testech prováděných za nejextrémnějších podmínek.

forbes.png

V aktuálním žebříčku nejhodnotnějších značek světa, který sestavil Forbes – časopis utvářející společenské mínění, zaujímá Toyota neochvějně první místo v automobilové branži, v globálním hodnocení se pak umístila na 11. příčce po boku takových firem, jako jsou Apple, Google, Microsoft nebo Amazon.

Nejhodnotnější automobilové značky v roce 2020
podle Forbesu
Pozice
v celkovém
hodnocení 2020


Název

Hodnota značky
(v miliardách dolarů)
11.Toyota41,5
23.Mercedes‑Benz28,5
27.BMW25,9
29.Honda24,5
44.Audi13,8
57.Porsche12,1
66.Chevrolet11,3
68.Ford11,2
77.Lexus10,3
81.Hyundai9,5
100.Volkswagen7,9
Nejhodnotnější značky v roce 2020
podle Forbesu

Pozice
2020


Název firmy

Hodnota značky
(v miliardách dolarů)

Odvětví
1.Apple241,2Technologie
2.Google207,5Technologie
3.Microsoft162,9Technologie
4.Amazon135,4Technologie
5.Facebook70,3Technologie
6.Coca‑Cola64,4Nápoje
7.Disney61,3Zábava
8.Samsung50,4Technologie
9.Louis Vuitton47,2Móda
10.McDonald’s46,1Restaurace
11.Toyota41,5Automobilový průmysl

Žebříček Hodnoty značek Brandz 2020

brandz.png

V žebříčku sta nejhodnotnějších značek BrandZ™, který zveřejnila analytická společnost Kantar Millward Brown, se Toyota po 8. v řadě a po 13. v dějinách umístila na první pozici mezi automobilovými značkami. V odůvodnění proč, zazněl argument, že kromě nejvyšší kvality, odolnosti a spolehlivosti vozů, Toyota věnuje značnou pozornost vývoji nízkoemisních pohonů a využívá při tom nejmodernějších technologií ‑ ať už jde o plné hybridy, plug‑in hybridy, anebo o elektromobily poháněné vodíkem.

Ověřit zdroj
Nejhodnotnější automobilové značky na žebříčku BrandZ 2020

Pozice

Značka
Hodnota značky v roce 2020
(v miliardách dolarů)
1.Toyota28,388
2.Mercedes‑Benz21,349
3.BMW20,517
4.Tesla11,350
5.Ford10,067
6Honda9,974
7.Nissan8,658
8.Audi7,334
9.Volkswagen6,462
10.Porsche5,606


Největší britský portál, který již více než 40 let pomáhá zákazníkům při rozhodování o nákupu vozu, oslovil 13 tisíc řidičů pětiletých a mladších aut a zeptal se na jejich zkušenosti s jejich jízdními vlastnostmi. Na základě získaných informací vznikl žebříček nejspolehlivějších automobilů v této kategorii.

PoziceZnačkaVýsledek
1.Lexus98,7%
2.Mitsubishi97,9%
3.Toyota97,7%
4.Mini96,8%
5.Škoda96,4%


Na první příčce se umístil Lexus, Toyota si udržela třetí pozici, model AYGO se může pochlubit 100% bezporuchovostí.


Ověřit zdroj

Toyota je největší automobilová značka na světě.


Dlouholeté zkušenosti, inovativní technologie zaměřené na rozvoj nízkoemisního automobilového průmyslu a důslednost při zařazování do nabídky pouze nejpropracovanějších vozů umožnily Toyotě, aby již po 17. v řadě stanula v čele nejhodnotnějších automobilových značek světa na žebříčku Interbrand. V globálním hodnocení se Toyota umístila na vynikající 7. pozici a předstihla takové značky, jako McDonald’s, Disney, Intel nebo Facebook.
Nejhodnotnější automobilové značky na žebříčku Best Global Brands 2020 firmy Interbrand
Nejhodnotnější automobilové značky na žebříčku Best Global Brands 2020 firmy Interbrand

Toyota Hilux ‑ Nezničitelná

Skutečnost, že se Toyota Hilux objevuje v hodnoceních bezporuchovosti, je vlastně nefér vůči ostatním značkám. Jak by se mohly vyrovnat autu, které přežilo požár, záplavy či demolici domu, které jako první dojelo na severní pól?