Homologovaná Toyota GR Supra disponuje nezbytnými vlastnostmi, které z ní činí atraktivní vůz k potenciálnímu nasazení v soutěžích GT4. Nabízí dokonale vyvážený podvozek, dvoumístnou kabinu, mimořádně tuhou a lehkou karoserii, pohon zadních kol a velmi nízké těžiště. Spojení krátkého rozvoru se širokým rozchodem kol přineslo „zlatý poměr“ 1,55 pro vynikající stabilitu a agilní ovladatelnost, což je cennou devizou právě v seriálu, jehož předpisy staví na vyváženosti vypočtených provozních charakteristik, aby byla zaručena srovnatelná konkurenceschopnost všech startujících vozů.
Koncepční model z dílny TOYOTA GAZOO Racing. okamžitě rozpoznatelný jako model Supra, zachovává si nízké a atletické tvary homologovaného vozu, avšak je o něco delší a nižší. GR Supra GT4 Concept má navíc speciálně navržený přední difuzor a zadní křídlo pro lepší proudění vzduchu kolem podvozku, snížení aerodynamického odporu a dosažení optimálního přítlaku. Oba uvedené prvky jsou vyrobeny z kompozitu vyztuženého přírodními vlákny (např. lněných nebo konopných), nahrazujícími tradiční uhlíková vlákna v zájmu snižování dopadů na životní prostředí. Původní litá kola byla nahrazena závodními koly OZ 11 x 18" s pěticí otvorů pro šrouby.