TOYOTA C-HR RACING

Nejtvrdší závod světa

V roce 2007 se tým GAZOO Racing poprvé zúčastnil vytrvalostního podniku 24 hodin Nürburgringu. "Nejtvrdšího závodu světa" se každoročně účastní tovární i soukromé týmy z celé planety, které se vrhají na německý okruh o délce 25 km – neblaze proslulý pod označením Green Hell (zelené peklo) – ve snaze zjistit, zda tato výzva není přeci jen nad jejich síly.

/

Do letošního 44. ročníku závodu nasadil tým TOYOTA GAZOO Racing v rámci své desáté účasti v tomto podniku celkem tři vozy: zbrusu novou Toyotu C-HR Racing, Lexus RC a Lexus RC F. Za volantem speciálu Toyota C-HR Racing – závodní verze crossoveru Toyota C-HR, právě uváděného na trh – se střídala čtyřčlenná jezdecká sestava. Po vyčerpávajících 24 hodinách dorazil tým do cíle na mimořádně uspokojivém 84. místě, resp. jako třetí ve své kategorii.

 
/

Závod je nejen skvělým zdrojem poznatků pro další vývoj sériových automobilů, ale i rozvoj vlastních pracovníků. Do vývoje závodního speciálu na danou sezónu se každoročně zapojují naši konstruktéři a specializovaní mechanici, kteří v průběhu samotného závodu získávají nesmírně cenné zkušenosti, o které se dělí se svými kolegy při odlaďování a dalším zlepšování budoucích sériových vozů.

Vaše nastavení pro soubory cookie

Naše webové stránky používají soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat lepší služby. Pokud vůči tomu nemáte námitek, používejte tyto webové stránky jako obvykle; v opačném případě se zde můžete informovat o tom, jak nastavení pro soubory cookie změnit.

Potvrďte své předvolby označením zaškrtávacího políčka v případě, že souhlasíte; pokud nesouhlasíte, zaškrtnutí zrušte:

Zlepšují zabezpečení webových stránek Toyota a poskytují uživateli minimální služby.

Zlepšují vám poskytované služby prostřednictvím analýz, rozevíracích anket, celkových schopností a monitorování.

Slouží k uchování vašich údajů pro přihlášení do systému a vylepšují uživatelské prostředí tím, že uchovávají vybrané volby.

Umožňují plně využívat všech možností rozhraní, slouží k uložení záznamů o navštívených stránkách nebo informují o místních službách ve vašem okolí. Mohou souviset s cílenou reklamou na webových stránkách Toyota i mimo ně.