Při příležitosti uvedení nové Toyoty C-HR vyzvala Toyota některé z nejlepších fotografů Evropy, aby zachytili atmosféru městského koloritu zrcadlící se v novém kupé-crossoveru. Výsledkem tohoto jedinečného projektu spolupráce je sbírka 24 fotografií zachycujících Toyotu C-HR vždy v osobitém pojetí každého z fotografů vystavujících na síti Instagram, zapojených do tohoto projektu.

Fotografové z celé Evropy, prezentující svoji tvorbu na Instagramu, se 26. a 27. listopadu 2016 sešli v Madridu s cílem zahájit novou formu jedinečné spolupráce. Zadaným úkolem bylo zachytit novou Toyotu C-HR v kontextu města, včetně motivu "reflexe" v souladu s nedávno uvedenou televizní kampaní pro evropské diváky. Každý z fotografů se v průběhu 24 hodin samostatně vydal na průzkum Madridu s Toyotou C-HR s úkolem pořídit co nejdokonalejší záběry. Výsledkem je sbírka 24 snímků, z nichž každý zachycuje design vozu navýsost osobním a kreativním způsobem.

Do projektu se zapojilo celkem 19 fotografů ze 13 zemí prezentujících na sociální síti Instagram; každý z účastníků přitom dokázal do svých snímků obtisknout svůj vlastní kreativní přístup a vizuální jazyk. Zadání projektu obsahovalo základní informace ke kreativnímu nasměrování, nicméně hlavním úkolem fotografů bylo zachovat si osobní styl, aby výsledný soubor snímků byl co nejpestřejší.

Víkend to byl po všech stránkách náročný – od odvážného zadání a zdolávání městské džungle Madridu až po místy nepříznivé klimatické podmínky. Ale pro naše fotografy nebyla žádná výzva dost velká. Zhlédněte níže jejich příběhy.

Od 1. února 2017 bude sbírka 24 fotografií společně s Toyotou C-HR vystavena i v prostorách Le Rendez-Vous Toyota, evropského vlajkového autosalonu značky Toyota na Champs Elysées v Paříži.

Zásady pro soubory cookie

TMCZ využívá technologii cookie pro zlepšení stránek TOYOTA. Svůj webový prohlížeč můžete nastavit tak, aby cookies nepřijímal zde.