Premiéry Toyoty

Toyota na autosalonu ve Frankfurtu 2017

2017-08-31

Stánek automobilky Toyota na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu (dny pro novináře: 12. - 13. září, dny pro veřejnost: 16. - 24. září) se ponese v duchu dvou hlavních témat.

1. Narůstající úspěch a význam hybridních technologií bude reprezentovat koncepční model Toyota C-HR Hy-Power, studie z dílny Evropského centra designu (ED2) automobilky Toyota. Záměrem tohoto konceptu je ještě více zdůraznit emotivní a dynamický vzhled modelu Toyota C-HR a současně poukázat na další rozšiřování nabídky vozů Toyota vybavených hybridním pohonem, napříč klíčovými modely této značky.

Toyota C-HR Hy-Power


2. Jedinečná 65letá historie modelu a vedoucí postavení v otázkách kvality, odolnosti a spolehlivosti se na autosalonu přetaví do podoby nové Toyoty Land Cruiser, zde uváděné ve světové premiéře. Nový Land Cruiser, postavený na v daném segmentu jedinečné odolné rámové konstrukci, vás spolehlivě doveze, kamkoli si usmyslíte. A také vás v pořádku dopraví zpět.

Na stánku Toyota se kromě toho ukáže hot-hatch Yaris GRMN a nový Auris Touring Sports „Freestyle“, který přináší do modelové řady Auris další možnosti zákaznických úprav.

Toyota Yaris GRMN


Tisková konference se bude konat v úterý 12. září v 8:50 dopoledne na stánku automobilky Toyota v hale č. 8.

Vaše nastavení pro soubory cookie

Naše webové stránky používají soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat lepší služby. Pokud vůči tomu nemáte námitek, používejte tyto webové stránky jako obvykle; v opačném případě se zde můžete informovat o tom, jak nastavení pro soubory cookie změnit.

Potvrďte své předvolby označením zaškrtávacího políčka v případě, že souhlasíte; pokud nesouhlasíte, zaškrtnutí zrušte:

Zlepšují zabezpečení webových stránek Toyota a poskytují uživateli minimální služby.

Zlepšují vám poskytované služby prostřednictvím analýz, rozevíracích anket, celkových schopností a monitorování.

Slouží k uchování vašich údajů pro přihlášení do systému a vylepšují uživatelské prostředí tím, že uchovávají vybrané volby.

Umožňují plně využívat všech možností rozhraní, slouží k uložení záznamů o navštívených stránkách nebo informují o místních službách ve vašem okolí. Mohou souviset s cílenou reklamou na webových stránkách Toyota i mimo ně.