Nová Toyota Supra

Pro vzrušující zážitky

/

Legenda
je zpět

Toyota Supra je zpět. Náš nový sportovní vůz s motorem vpředu a pohonem zadních kol, inspirovaný bohatou historií sahající tři dekády nazpět, přináší ten nejryzejší požitek z jízdy. Nová Toyota Supra, zhmotňující opojnou kombinaci výkonu, harmonie a agility, nabízí všem automobilovým nadšencům vrcholné vyjádření radosti za volantem.

Supra 900 Club

Skupině 900 evropských šťastlivců, kteří se stanou majitelem nové Toyoty Supra v prvním roce po uvedení, se nejen otevře cesta k našemu nejryzejšímu sportovnímu vozu, ale zároveň se stanou členy exkluzivního spolku: Supra 900 Club.

Zaměřeno na zážitky

Vývoj nové Toyoty Supra nebyl postaven čistě na parametrech výkonu nebo nejlepších časech na kolo, ale na cílevědomém zaměření na zážitky za volantem.

Nová nekompromisní Toyota Supra, čerpající ze zkušeností na světové úrovni konstrukce a designu v motoristickém sportu, dosahuje dokonalého ‘zlatého poměru’ – mezi rozvorem náprav, rozchodem kol a těžištěm – ve prospěch okamžitých reakcí řízení a mimořádných schopností při průjezdu zatáčkami.

Další informace

Opojení výkonem na vlastní kůži

Vpředu uložený řadový šestiválec nové Toyoty Supra se drží odkazu předchozích generací a disponuje všemi esencemi potřebnými k nabuzení vašich smyslů. Od opojných jízdních schopností až po pulzující soundtrack - tento špičkový agregát má jediné poslání: nabídnout vrcholnou formu potěšení za volantem.

Třílitrový agregát v našem sportovním voze, který je ve svém živlu na běžných silnicích i závodních okruzích, nabídne přes 223 kW. Jednotka s turbodmychadlem typu Twin Scroll, vysoce přesným systémem přímého vstřikování paliva a variabilním časováním ventilů nabídne řidiči zcela nenucené dávkování výkonu s okamžitou odezvou. Toyota Supra tak akceleruje na 100 km/h za necelých pět sekund a díky ultra hladkému charakteru pohonné jednotky zprostředkuje precizní průjezd každou zatáčkou.

/
Pro pocit dokonalé harmonie

Optimální rozložení hmotnosti, lehká konstrukce, nízké těžiště: tři prvky definující čistokrevný sportovní vůz – a zároveň oblasti, které naše konstruktéři s nesmírnou pečlivostí vypiplali tak, aby řízení nové Toyoty Supra bylo skutečným zážitkem.

Výsledkem tohoto nekompromisního přístupu, aplikovaného na uspořádání s motorem vpředu a pohonem zadních kol, je dvoumístné kupé s dokonalým rozložením hmotnosti 50:50 mezi přední a zadní nápravou. Rám z hliníko-ocelového kompozitu poskytuje neuvěřitelnou tuhost a nízkou hmotnost, nízké těžiště a krátký rozvor - to vše přináší řidiči opojnou jistotu a stabilitu, zdánlivě neomezenou přilnavost a neutrální jízdní chování.

/
Pro pocit dokonalé kontroly

Vzrušující, atraktivní a zábavná Toyota Supra byla navržena tak, aby přinášela radost všem řidičům, bez ohledu na úroveň jejich schopností. Někde ve skrytu pracuje elektronicky řízený aktivní diferenciál a systém adaptivního odpružení (AVS) pro špičkovou kontrolu, přesnost a agilitu – ať se vydáte kamkoli.

Elektronicky řízený aktivní diferenciál rozděluje točivý moment mezi obě zadní kola. Hnací síla se pružně rozděluje tak, aby bylo zachováno neutrální jízdní chování ve všech fázích zatáčení, navíc se zárukou stability a přesnosti při prudkém brzdění a akceleraci. Toyota Supra se svým vyspělým systémem AVS přináší pozoruhodné pohodlí a míru kontroly pro radost všech řidičů, ať již na závodním okruhu nebo prázdné okresní silnici.

/

Co říkají závodní jezdci


Zhlédněte krátké filmy níže:

/
/
/
/
/
/
/
/
Evoluce označení A

Od luxusního cestovního vozu 70. let minulého století až po nekompromisní sportovní vozy 90. let - legendární kódové označení A, používané pro podvozky modelu Supra, se nyní uplatnilo i u nové Toyoty Supra A90. Náš nejčistokrevnější vůz pro nadšené řidiče.

Esprit Toyoty Supra

Všemi generacemi Toyoty Supra se jako červená nit táhnou dvě klíčové ingredience, které náš kultovní sportovní vůz definují a které lze vysledovat nazpět až k modelu 2000GT. Hladký a agilní řadový šestiválec, resp. uspořádání s motorem vpředu a pohonem zadních kol pro ten nejryzejší požitek z jízdy.

/
Závodění má v krvi

Nová Toyota Supra z dílny týmu TOYOTA GAZOO Racing staví na zkušenostech získaných ve světě automobilových soutěží a zhmotňuje ryzí sportovní vůz, který je ve svém živlu na limitu při zdolávání okruhů, stejně tak jako při projíždění vaší oblíbené silnice za městem.

Koncept GR Supra Racing Concept, poprvé odhalený v rámci ženevského autosalonu 2018, staví na klasickém uspořádání (motor vpředu, pohon zadních kol) a využívá pokrokové lehké materiály v kombinaci se závodně zaměřeným interiérem, čímž dokonale vyjadřuje naši filozofii potěšení za volantem.

Další informace

Co se skrývá za maskou

Když je ve vývojové fázi zapotřebí zamaskovat design nového vozidla před zvědavými zraky přihlížejících, zpravidla to znamená obvyklou černobílou směsici klikatých čar či složitých spirálovitých vzorů po celé karoserii.
Avšak u prototypu naší Toyoty Supra A90 jsme chtěli použít takové maskování, které by diváky více zaujalo. Konec konců, legenda si přeci zaslouží maskování na úrovni.

Více informací

/
/
/
/
Toyota Supra A90 vyvolává nadšení při jízdě do vrchu v Goodwoodu

Náš budoucí sportovní model, zahalený do jedinečného maskování inspirovaného závodními kořeny týmu TOYOTA GAZOO Racing a vzorem šachovnicového praporku, vyráží do proslulého vrchu v Goodwoodu při prvním testování na veřejnosti. Model současně vstupuje do poslední fáze vývoje na území celé Evropy a Ameriky.
Další informace

Hlavní téma festivalu

Toyota Supra A90 byla jednou z hlavních atrakcí letošního Festivalu rychlosti v Goodwoodu, kde se jí dostalo zvědavých pohledů na startovní čáře i ohromeného skandování při rychlém šplhání do vrchu.

/
/
/
/
/
/
/
/
/

Sledujte další novinky o modelu Toyota Supra

Vaše nastavení pro soubory cookie

Naše webové stránky používají soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat lepší služby. Pokud vůči tomu nemáte námitek, používejte tyto webové stránky jako obvykle; v opačném případě se zde můžete informovat o tom, jak nastavení pro soubory cookie změnit.

Potvrďte své předvolby označením zaškrtávacího políčka v případě, že souhlasíte; pokud nesouhlasíte, zaškrtnutí zrušte:

OK