1. Majitele
  2. MyT online sluzby
  3. Online služby MyT a multimédia
  4. Často kladené dotazy aplikace MyT
Chci...

Často kladené dotazy

Řízení Toyoty nebylo nikdy lepší a se Službami MyT Toyota Connected je zážitek ještě plynulejší, takže se vždy cítíte pohodlně a máte vše pod kontrolou, ať už vás cesta zavede kamkoli.

Technologie nemusí být složitá. Máme odpověď na všechny vaše otázky týkající se MyT Služeb Toyota Connected.

Se službami MyT Toyota Connected Services vaše auto bezproblémově komunikuje s vnějším světem. Můžete jezdit efektivněji a inteligentněji. Udělali jsme je co nejjednodušší a nejintuitivnější, ale jsme si jisti, že stále máte otázky. Rádi na ně odpovíme.

ONLINE SLUŽBY MYT

Online služby MyT zahrnují mobilní aplikaci MyT App a Multimédia MyT. V obou případech se jedná o ucelenou sadu funkcí navržených ke zvýšení bezpečnosti cestování i pro vaši zábavu, na palubě vozidla i mimo něj.

Aplikace MyT slouží ke komunikaci s vaším vozidlem, ať již jste kdekoli. Můžete si např. naplánovat trasu, lokalizovat zaparkované vozidlo nebo si dohledat informace o tom, kdy zajet na příští servisní prohlídku. Funkce Tipy pro hybridní jízdu analyzuje vaše jízdy a radí vám, jak snížit spotřebu paliva při cestování s vaším hybridním automobilem.

Aplikace Multimédia MyT slouží k propojení vašeho chytrého telefonu (se systémem iOS nebo Android) a vozidla*. Na palubě pak můžete používat své oblíbené mobilní aplikace, jako např. Spotify, WhatsApp, Audible, Mapy Google a Waze, které lze ovládat prostřednictvím hlasové asistentky Siri nebo asistenta OK Google. Multimédia MyT rovněž zpřístupňují užitečné informace, jako jsou např. dopravní informace v reálném čase nebo upozorňování na rychlostní kamery; také vám umožňují hledat v navigaci body zájmu. *pouze u kompatibilních modelů

Prostřednictvím účtu MyT můžete spravovat svůj multimediální systém a dostávat užitečné informace o vašem vozidle přes aplikaci MyT a zákaznický portál Moje Toyota.

Pro přístup do mobilní aplikace MyT a na zákaznický portál Moje Toyota slouží tytéž přihlašovací údaje.


Přes mobilní aplikaci MyT můžete používat například tyto Online služby MyT:

• Najdi moje vozidlo
• Odeslat do vozu (dle modelu)
• Od auta až ke dveřím (dle modelu)
• Tipy pro hybridní jízdu (dle modelu)
• Data o jízdě (dle modelu)
• Výstražné kontrolky
• Dálkové ovládání klimatizace, zámků, výstražných světel (dle modelu
• Dálkové ovládání nabíjení (dle modelu)
• Stav vozu (dle modelu)
• Hladina paliva (dle modelu)


Zákaznický portál Moje Toyota zprostředkuje podrobné informace o vašem vozidle a umožňuje nákup a správu různých služeb. Prostřednictvím portálu jsou k dispozici například následující služby:


• Odeslat do vozu (dle modelu)
• Informace o vozidle (dle modelu)
• Servisní historie (dle modelu)
• Uživatelská příručka
• Aktualizace map pro navigace bez aktualizací vzduchem
• Správa nastavení profilu
• Ukládání konfigurací
• Výstražné kontrolky
• Tipy pro hybridní jízdu (dle modelu)
• Data o jízdě (dle modelu)
• Nastavení připomínek

Základní služby Toyota Connected jsou zdarma na 10 let od první aktivace, jiné služby mohou mít kratší dobu předplatného. Vždy sledujte informace v ceníku konkrétního modelu nebo se informujte u autorizovaného prodejce Toyota.

Mobilní aplikace MyT je pevně spojena s identifikačním číslem vozidla (VIN) a majitelem daného vozidla, takže budete moci používat pouze online služby mobilní aplikace pro dané vozidlo.

Aplikaci Multimédia MyT můžete používat v jiném voze Toyota za podmínky, že byla aktivována a neskončilo období její platnosti.

Používání online služeb MyT je omezeno na majitele vozidla, avšak identifikační číslo vozidla (VIN) je možné přidat k více účtům.

Multimédia MyT může používat každý, kdo s vozem jezdí.

Online služby MyT zahrnují mobilní aplikaci MyT App a Multimédia MyT. V obou případech se jedná o ucelenou sadu funkcí a je nutné je aktivovat samostatně.


Pokud si nejste jisti, zda máte online služby MyT aktivované, otevřete si mobilní aplikaci MyT. Klepněte na ikonu vozidla (garáž) v pravém horním rohu výchozí obrazovky. Otevřete nabídku ‘Centrum Služeb Connected’ a vyberte kartu ‘Dostupné’. Zde vyberte, zda chcete aktivovat základní sadu Služeb Connected nebo například Smart Services spojené s vaší multimediální jednotkou, pokud je to v nabídce. Službu vyberte a zvolte ‘Připojit/Aktivovat‘. Během 24 hodin by se měly začít ukazovat údaje o vašem vozidle jako např. jeho poloha.

Chcete-li rychle zjistit, zda jsou Online služby mobilní aplikace MyT zapnuty, zkontrolujte, zda se na výchozí obrazovce aplikace zobrazují podrobnosti o poslední jízdě či zda jsou požadované položky v Centru Služeb Connected v sekci ‘Aktivováno’.

Vozy s multimediální jednotkou Toyota Touch 2

Chcete-li aktivovat online navigační služby Multimédia MyT pro vozidla se starším typem navigace GO, připojte svůj chytrý telefon k vozidlu (přes Bluetooth nebo Wi-Fi hotspot) a poté klepněte na jednotce na kartu ‘Nastavení’. Dále pak klepněte na kartu ‘Online’, poté na kartu ‘Toyota Online’ a vyberte jeden z existujících účtů. Zadejte své přihlašovací údaje pro MyT. Zadáním těchto údajů se spouští tříleté bezplatné období používání služeb. Datum vypršení platnosti předplatného pro Multimédia MyT najdete na zákaznickém portálu Moje Toyota.

Vozy s multimediální jednotkou Toyota Smart Connect

Chcete-li aktivovat online navigační služby Multimédia MyT pro vozidla s multimediální jednotkou Toyota Smart Connect, zvolte na obrazovce ve vozidle možnost ‘Nastavení‘ a ‘Připojit účet’. Postupujte dle pokynů na obrazovce a naskenujte QR kód pomocí aplikace MyT, přejděte v garáží na váš vůz a vyberte ‘Přihlásit se na multimediální jednotce’. Spárujte svůj profil s Bluetooth zařízením tak, aby vozidlo vždy rozpoznalo, že řídíte právě vy.

Pokud si nejste jistí, navštivte sekci s návody.

Heslo si můžete změnit v mobilní aplikaci MyT. Klepněte na ikonu kola v pravém horním rohu výchozí obrazovky a poté klepněte na nabídku 'Nastavení'. Vyberte volbu 'Změnit heslo' a poté zadejte stávající a nové heslo. Poté nové heslo potvrďte a uložte.

Pokud jste heslo zapomněli, můžete požádat o jeho obnovení na přihlašovací obrazovce zadáním své e-mailové adresy.

MYT SMART SERVICES

Tato vozidla jsou vybavena speciálními zařízeními (například Toyota Smart Connect, Toyota Touch 2 (MM21)), které umožňují spojení jedné nebo více chytrých služeb (jako je cloudová navigace, hlasový agent atd.) S vozidlem a uživatelem.

Služby MyT Smart Services se skládají z aplikací MyT a MyT Multimedia. Oba nabízí balíčky funkcí, které zvyšují bezpečnost řidiče a včasný příjezd do cíle.

Smart Services aplikace MyT budou fungovat 4 nebo 3 roky dle modelu. Toyota bude pokrývat náklady na data používaná k poskytování inteligentních služeb po uvedenou dobu. Aplikace MyT bude fungovat i bez Smart Services nebo služeb Connected, ale nabídka služeb bude omezena. Doba trvání předplatného je uvedena v ceníku konkrétního modelu nebo se informujte u autorizovaného prodejce Toyota.

U vozidel Smart Connect můžete tyto služby využívat prostřednictvím aplikace MyT prostřednictvím portálu Toyota. Snadno naskenujte pomocí MyT QR kód vygenerovaný na hlavní jednotce nebo jej alternativně vložte ručně do aplikace.

APLIKACE MYT

Aplikace MyT je podporována na zařízeních se systémem iOS nebo Android.

Základní sada služeb je dostupná pro většinu nových vozů Toyota, některé modely navíc poskytují rozšířenou skupinu služeb (např. dálkové ovládání klimatizace).
Seznam dostupných funkcí pro jednotlivé modely v jejich nejnovějším provedení je dostupný na této webové stránce v sekci dostupnost nebo v ceníku vozu.
Pro starší modely se informujte u svého autorizovaného prodejce Toyota.  

Základní sada služeb Toyota Connected je poskytována pro kompatibilní vozy na 10 let zdarma od první aktivace. Rozšířené služby jsou poskytovány po určitý čas v ceně vozu a později je možné je prodloužit za poplatek, konkrétní informace o dostupných službách a době jejich trvání najdete v ceníku konkrétního modelu nebo se informujte u svého autorizovaného prodejce Toyota.

Heslo si můžete změnit v mobilní aplikaci MyT. Klepněte na ikonu kola v pravém horním rohu výchozí obrazovky a poté klepněte na nabídku 'Nastavení'. Vyberte volbu 'Změnit heslo' a poté zadejte stávající a nové heslo. Poté nové heslo potvrďte a uložte.

Pokud jste heslo zapomněli, můžete požádat o jeho obnovení na přihlašovací obrazovce zadáním své e-mailové adresy.

Základní sada služeb Toyota Connected je poskytována pro kompatibilní vozy na 10 let od první aktivace.
Rozšířené služby jsou poskytovány po určitý čas v ceně vozu a později je možné je prodloužit za poplatek, konkrétní informace o dostupných službách a době jejich trvání najdete v ceníku konkrétního modelu nebo se informujte u svého autorizovaného prodejce Toyota.

Pokud si koupíte ojetý vůz Toyota podporující Online služby mobilní aplikace MyT, navštivte prodejce a oznamte mu, že jste novým vlastníkem vozidla. Poté si budete moci Online služby mobilní aplikace MyT aktivovat.

Chcete-li zkontrolovat číslo verze na:

       zařízení iPhone: otevřete nabídku ‘Nastavení’ a přejděte do ‘Obecné’ a ‘Použití’. Číslo verze zobrazíte tak, že v oddílu ‘Úložiště’ vyberete mobilní aplikaci MyT.

       zařízení Android: otevřete nabídku ‘Nastavení’ a poté klepněte na ‘Aplikace a oznámení’. Přejděte na seznam aplikací nainstalovaných na vašem zařízení. Na obrazovce se seznamem aplikací vyberte aplikaci MyT a zkontrolujte číslo verze.

Doporučujeme zapnout automatické aktualizace pro aplikaci MyT. Průběžně přidáváme nové funkce.

Otevřete App Store (systém iOS), resp. Google Play (Android) a vyhledejte aplikaci ‘Toyota MyT’. Poté si aplikaci zdarma stáhněte.

Vytvořte si účet přímo v aplikaci MyT a vyplňte požadované osobní údaje.

Následně je zapotřebí, abyste si aktivovali účet přes aktivační e-mail, který obdržíte. Teprve pak můžete začít všechny funkce mobilní aplikace MyT používat. Podmínkou používání online služeb je dále to, aby vás prodejce zaregistroval jako vlastníka vozidla.

Klepněte na ikonu vozidla (garáž) v pravém horním rohu výchozí obrazovky v aplikaci MyT. Otevřete nabídku ‘Centrum Služeb Connected’ a vyberte kartu ‘Dostupné’. Zde vyberte, zda chcete aktivovat základní sadu Služeb Connected nebo například Smart Services spojené s vaší multimediální jednotkou, pokud je to v nabídce. Službu vyberte a zvolte ‘Připojit/Aktivovat‘. Během 24 hodin by se měly začít ukazovat údaje o vašem vozidle jako např. jeho poloha.


Chcete-li rychle zjistit, zda jsou Online služby mobilní aplikace MyT zapnuty, zkontrolujte, zda se na výchozí obrazovce aplikace zobrazují podrobnosti o poslední jízdě či zda jsou požadované položky v Centru Služeb Connected v sekci ‘Aktivováno’.


Pokud si nejste jistí, navštivte sekci s návody.

Pokud se v aplikaci MyT při pokusu o aktivaci Online služeb MyT zobrazí zpráva ‘Chybí už jen jeden krok k získání služeb Toyota Connected. Kontaktujte prosím autorizovaného partnera, který s vámi proces dokončí.’, znamená to, že v okamžiku objednávky nebyla vaše e-mailová adresa nastavena jako e-mail majitele daného vozidla. Bude nutné navštívit prodejce a potvrdit vlastnictví vozidla.

K dokončení aktivace je nutné absolvovat dvě jízdy rychlostí alespoň 10 km/h. Tím se Online služby aplikace MyT aktivují a budou v aplikaci viditelné.

Přístup máte kdykoli. Údaje z vozidla se do aplikace odesílají až po vypnutí motoru. Po vypnutí motoru si budete moci zobrazit podrobnosti o své poslední cestě. Podmínkou odeslání dat je pokrytí mobilním signálem; při parkování v podzemí nemusí spojení fungovat.

Jděte na hlavní panel ‘Služby’ a zvolte ‘Data o jízdě‘. Vyberte kartu ‘Všechny cesty’ k zobrazení všech předchozích jízd a poté si zobrazte analýzu jízdy klepnutím na příslušnou jízdu. Podrobnosti o své poslední jízdě rovněž naleznete na výchozím hlavním panelu.

Nejprve se ujistěte, že je vaše vozidlo touto funkcí vybaveno v sekci Zkontrolovat kompatibilitu vozidla.
Poté zkontrolujte, že proběhla aktivace služeb přímo na vaší multimediální jednotce ve vozidle.

Vozy s multimediální jednotkou Toyota Touch 2

Chcete-li aktivovat online navigační služby Multimédia MyT pro vozidla se starším typem navigace GO, připojte svůj chytrý telefon k vozidlu (přes Bluetooth nebo Wi-Fi hotspot) a poté klepněte na jednotce na kartu ‘Nastavení’. Dále pak klepněte na kartu ‘Online’, poté na kartu ‘Toyota Online’ a vyberte jeden z existujících účtů. Zadejte své přihlašovací údaje pro MyT. Zadáním těchto údajů se spouští tříleté bezplatné období používání služeb. Trasy odeslané do vozidla pomocí MyT se začnou stahovat automaticky po připojení vozu k internetu.

Vozy s multimediální jednotkou Toyota Smart Connect

Chcete-li aktivovat online navigační služby Multimédia MyT pro vozidla s multimediální jednotkou Toyota Smart Connect, zvolte na obrazovce ve vozidle možnost ‘Nastavení‘ a ‘Připojit účet’. Postupujte dle pokynů na obrazovce a naskenujte QR kód pomocí aplikace MyT, přejděte v garáží na váš vůz a vyberte ‘Přihlásit se na multimediální jednotce’. Trasy odeslané do vozidla pomocí MyT se začnou stahovat automaticky po spuštění navigace.

Pokud si nejste jistí, navštivte sekci s návody, kde je vše popsáno včetně snímků obrazovky.  

Podmínkou funkce Odeslat do vozu je funkční navigační systém (např. Toyota Touch 2 s navigací Go)

Funkce Od auta až ke dveřím je k dispozici na výchozí obrazovce mobilní aplikace MyT. Tato funkce je k dispozici na vaší palubní navigaci vždy, když zaparkujete mimo konečný cíl vaší trasy.

Další informace naleznete v příslušném průvodci 'Jak na to'.

Režim soukromí je k dispozici na stránce ‘Nastavení vozu’ aplikace MyT. Můžete si jej sami vypnout nebo zapnout. Když zapnete režim Soukromí, deaktivuje se tím funkce GPS a my nebudeme moci sledovat polohu vašeho vozidla. Další informace najdete v příslušném průvodci 'Jak na to'.
Pokud nevidíte možnost zapnout Režim soukromí v aplikaci MyT, nastavuje se přímo na multimediální jednotce vozu, jedná se o vozy s multimediálním systémem Toyota Smart Connect.  

Odeberte své vozidlo z účtu MyT. Svůj účet nerušte, neboť si na něj můžete přidávat všechny vozy Toyota, které si potenciálně jednou pořídíte. Nezapomeňte nového majitele vozidla informovat o tom, že vůz je vybaven Online službami mobilní aplikace MyT.

Chcete-li Online služby mobilní aplikace MyT dočasně zastavit, zapněte režim Soukromí k deaktivaci funkce GPS.
Chcete-li Online služby mobilní aplikace MyT zastavit trvale, v sekci garáž vyberte v Centru služeb Connected aktivní službu a zvolte ‘Deaktivovat‘.

Pokud ze svého účtu odstraníte identifikační číslo vozidla (VIN), Online služby mobilní aplikace MyT budou zastaveny.

Tato služba je k dispozici pro kompatibilní modely s odpovídajícím datem výroby, pro nejnovější vozy lze dostupnost zjistit v sekci Zkontrolovat kompatibilitu vozidla.


Pro starší modely a modelové roky nemusí být služby dostupné.

MULTIMÉDIA S NAVIGACÍ GO

Multimédia MyT obsahují několik online navigačních služeb s poskytováním užitečných informací v reálném čase, např. dopravních informací nebo upozornění na rychlostní kamery.

Podmínkou fungování těchto služeb je připojení k Internetu. Je nutné, abyste k vozidlu připojili své mobilní zařízení (přes Wi-Fi nebo Bluetooth hotspot), příp. jakékoli jiné zařízení/síť s Wi-Fi.

S každou novou Toyotou dostáváte 3 roky bezplatných aktualizací map pro navigaci, stejně tak jako další služby:

• Dopravní informace v reálném čase
• Coyote (tam, kde je k dispozici) nebo Cyclops
• Google Streetview (tam, kde je k dispozici)
• Body zájmu
• Informace o cenách paliva
• Informace o parkování
• Informace o počasí


Další informace ohledně aktivace Online navigačních služeb a jejich používání naleznete v příslušných průvodcích 'Jak na to'. Vložit odkazy pro Jak aktivovat Online navigační služby a Jak používat Online navigační služby

Multimédia MyT rovněž podporují připojování chytrých telefonů. Můžete proto ke svému vozidlu připojit svůj chytrý telefon (kompatibilní se systémem iOS nebo Android). Na palubě vozidla pak můžete používat své oblíbené mobilní aplikace, jako např. Spotify, WhatsApp, Audible, Mapy Google a Waze, které lze ovládat prostřednictvím hlasové asistentky Siri nebo asistenta OK Google.

Některé modely podporují technologii Apple CarPlay a Android Auto.

Palubní navigační systémy přijímají data ze satelitního signálu GPS. Multimédia MyT vyžadují online připojení pro příjem nezbytných dat pro službu dopravních informací v reálném čase, aplikaci Coyote (tam, kde je k dispozici), Google Streetview (tam, kde je k dispozici), informací o počasí, informací o cenách paliva, informací o parkování a online bodech zájmu.

Online navigační služby jsou součástí všech aktuálně prodávaných modelů Toyota. Modely AYGO a Supra však používají vlastní sestavu online služeb.

Podpora připojení chytrých telefonů je k dispozici pro některé stupně výbavy a modely. O podpoře připojení chytrých telefonů se prosím informujte u svého prodejce.

První 3 roky (s navigací GO) se online navigační služby pro Multimédia MyT poskytují zdarma. Poté si můžete zakoupit předplatné. Součástí našeho balíčku Map Care jsou veškeré aktualizace map a související online služby; náš opravný balíček se vztahuje na veškeré funkce online služeb. Předplatné si můžete zakoupit v našem e-shopu. Aktuální ceny zjistíte na stránkách e-shopu.

S předstihem 30 dnů před uplynutím tříleté lhůty se na palubní multimediální soustavě ve vašem vozidle zobrazí příslušné oznámení.
V e-shopu si můžete obnovit balíček Map Care na další rok, resp. období 3 let. Při obnovování opravného balíčku máte možnost zvolit období 1, 2, nebo 3 let. Aktuální ceny zjistíte na stránkách e-shopu.

Stránky e-shopu jsou dostupné z palubního multimediálního systému nebo přes portál Moje Toyota.
e-shopu zákaznického portálu, jenž je dostupný prostřednictvím portálu Moje Toyota, si můžete zakoupit služby nabízené aplikací Multimédia MyT. Aktuální stav svého předplatného si můžete ověřit na stránkách e-shopu. Když v e-shopu otevřete kartu ‘Koupeno’, zobrazí se vám aktivní předplatná a zbývající období jejich platnosti.

Pokud aplikaci e-shop otevřete přes palubní multimediální systém, můžete si stáhnout služby jako např. Coyote (dříve zakoupené na portálu). E-shop otevřete přes oddíl ‘Nabídka’ a následně přejděte na aplikace a vyberte položku ‘Ve vozidle’.

Služby si můžete zakoupit přes zákaznický portál Moje Toyota. Chcete-li zkontrolovat, které služby již máte, klepněte na ‘Koupeno’.

S používáním můžete začít ihned, pouze potřebujete Bluetooth hotspot k aktivaci online navigačních služeb. Doporučujeme nicméně zadat přihlašovací údaje k MyT / Moje Toyota pro propojení multimédií s vaším účtem. Poté si budete moci prostřednictvím portálu kupovat služby nebo balíčky Map Care a používat funkci Odeslat do vozu v mobilní aplikaci MyT.

Mobilní aplikace MyT i portál Moje Toyota používá tentýž účet. Pokud účet nemáte, doporučujeme si stáhnout mobilní aplikaci a účet si vytvořit v ní.
Účet si též můžete vytvořit prostřednictvím multimediální jednotky (do 14 dnů jste povinni přijmout Podmínky použití na portálu Moje Toyota).

Můžete jej aktivovat prostřednictvím multimediální jednotky vašeho vozidla. Upozorňujeme, že vaše vozidlo musí být připojeno k Internetu přes Bluetooth hotspot, Wi-Fi hotspot nebo například Wi-Fi vaší domácí sítě (je-li váš vůz zaparkován v jejím dosahu), neboť služby nabízené Multimédii MyT se poskytují prostřednictvím Internetu. Vysvětlení krok za krokem naleznete v příslušném průvodci.
V okamžiku připojení začíná tříleté bezplatné období poskytování online navigačních služeb. Podmínkou používání těchto služeb je dodržení uvedeného postupu.

Otevřete nabídku vašeho multimediální systému a vyberte ‘Nastavení’. Poté zvolte ‘Připojení Bluetooth’ a postupujte dle pokynů k nastavení síťového připojení. Následně na chytrém telefonu zapněte Bluetooth hotspot. Průvodce krok za krokem naleznete níže.

Apple CarPlay lze aktivovat připojením zařízení iOS k USB portu vašeho vozidla. V systému palubního infotainmentu klepněte na tlačítko ‘nabídka’ a poté na ‘Car Play’.

Android Auto lze aktivovat tak, že nejprve stáhnete mobilní aplikaci Android Auto. Poté připojte zařízení Android k USB portu vašeho vozidla. V systému palubního infotainmentu klepněte na tlačítko ‘Nabídka’ a poté na ‘Android Auto’.

Ano, za podmínky online připojení přes váš chytrý telefon. Budete též potřebovat kabel k propojení vašeho chytrého telefonu a vozidla. Používáte-li telefon se systémem Android, bude nutné si nainstalovat mobilní aplikaci Android Auto. Aplikace poté budou k dispozici prostřednictvím nabídky ‘Android Auto / Apple Car Play’ na obrazovce systému palubního infotainmentu.

Připojování chytrých telefonů podporuje většina nových modelů Toyota, které konkrétně zjistíte z ceníku vozidla.

Díky funkci Odeslat do vozu si můžete předem připravit trasu na mobilním zařízení a následně zaslat pokyny do svého vozidla. Potřebujete vozidlo s palubní navigací a účet MyT s vozidlem zaregistrovaným k vašemu účtu.

Chcete-li tuto funkci aktivovat, je nutné vozidlo propojit s vaším účtem MyT.

To lze provést dvěma různými způsoby:

• V automobilu s aktivním připojením přes Bluetooth nebo Wi-Fi hotspot klepněte na volbu ‘Nastavení’ na multimediální jednotce. Otevřete kartu 'Online' a zvolte ‘Toyota Online’ a poté ‘Existující účet’. Zadejte své přihlašovací údaje k MyT. Poté přejděte na zákaznický portál MyT. Zobrazí se vám zpráva ‘Nalezli jsme nové ID zařízení’. Potvrďte zprávu, čímž je nastavení dokončeno.
• Funkci Odeslat do vozu můžete také zapnout přímo v mobilní aplikaci tak, že otevřete nabídku vozidla, klepnete na ikonu kola, otevřete 'Nastavení' a poté na kartě ‘Vozidlo' vyberete volbu k zaregistrování multimediálního zařízení. Postupujte dle pokynů v aplikaci a nezapomeňte, že spárování je nutné provádět přímo ve vozidle.

Další informace naleznete v příslušném průvodci 'Jak na to'.

Online aktualizace map lze provádět na nejnovějších multimediálních systémech od roku 2019; pro nejnovější podporované modely se aktivují v e-shopu. Další informace naleznete v příslušném průvodci 'Jak na to'. 
Systém též můžete aktualizovat ručně tak, že si stáhnete aktualizace z e-shopu na portálu Moje Toyota, uložíte je na USB flash disk a ten vložíte do palubního USB portu.

K naplánování trasy můžete využití funkci Odeslat do vozu v mobilní aplikaci MyT. Nejprve otevřete kartu ‘Služby’, zvolte ‘Odeslat do vozu’, klepněte na cíl, zadejte jeho adresu a poté můžete na trase do cíle vložit postupně až 9 zastávek klepnutím na tlačítko ‘+’. Poté klepněte na ‘Odeslat do vozidla’.

Po nástupu do vozidla zkontrolujte, zda máte Wi-Fi připojení. Nejsnazší je použít Bluetooth hotspot přes váš chytrý telefon. Po navázání internetového připojení ve vozidle si můžete stáhnout trasu. Na multimediální jednotce otevřete oblíbené cíle, kde předem naplánovanou trasu najdete.

V případě nové Toyoty RAV4, nové Toyoty Corolla, nové Camry a nového C-HR najdete trasu v nabídce 'Oblíbené'. Další informace naleznete v našich průvodcích 'Jak na to' pro funkce Odeslat do auta a Jak hledat trasy k odeslání do auta.

Tříleté období začíná ve chvíli, kdy zadáte přihlašovací údaje k MyT do systému palubního infotainmentu.

S předstihem 30 dnů před uplynutím tříleté lhůty se na palubní multimediální soustavě ve vašem vozidle zobrazí příslušné oznámení. Toto oznámení se každý týden zobrazí znovu. 15 dnů před skončením bezplatného tříletého období se uvedená zpráva bude opakovat každý den. Po skončení tříletého období se zpráva zobrazí pokaždé, když zkusíte aplikaci použít.