.

Online služby MyT

Život je všude tam, kde jste připojeni.

Ať již přímo v kabině vozu nebo kdekoli jinde, svoji Toyotu máte vždy plně pod kontrolou prostřednictvím MyT, sady online služeb dostupných přes mobilní aplikaci MyT a Multimédia MyT na palubním displeji vozidla – aby řízení vozidla bylo ještě bezpečnější a zábavnější.

Aplikace MyT

Vaše Toyota stále pod kontrolou prostřednictvím chytrého telefonu.


Pomocí aplikace MyT pro chytré telefony můžete se svým vozidlem komunikovat odkudkoli. Naplánování trasy z pohodlí domova, vyhledání vozidla, zlepšování řidičských návyků, zasílání analýz na základě řízení nebo upozorňování na servisní prohlídky.

/
Odeslat do vozu

Jednoduchý způsob plánování tras
Naplánujte si trasu v mobilní aplikaci MyT z pohodlí domova nebo na cestách a poté ji odešlete přímo do palubní navigace vaší Toyoty, abyste mohli rovnou vyrazit na cestu

/
Od auta až ke dveřím

Bezproblémové navádění od dveří vozidla až po vchodové dveře
Pokyny k dosažení cíle si můžete nechat zaslat z palubní navigace Toyoty do svého mobilního telefonu, například abyste mohli poslední úsek cesty absolvovat pěšky.

/
Data o jízdě

Historie vašich cest plně pod kontrolou
Aplikace MyT funguje i jako datový záznamník vozidla, umožňující dohledat informace o minulých cestách, včetně rychlostí, zrychlení a počtu ujetých kilometrů, např. k pohodlnému zpracování služebních jízd nebo obecné analýze stylu řízení.

/
Připomínky servisních prohlídek

Nepromeškejte již žádnou servisní prohlídku
MyT pomáhá udržovat vaši Toyotu v nejlepší formě i pomocí upozornění na nutnost údržby v závislosti na skutečném počtu ujetých kilometrů, abyste další servisní prohlídku již nikdy nepromeškali.

 

Klepnutím níže si můžete aplikaci MyT ihned stáhnout.
Google Play App Store

Multimédia MyT

Intuitivní palubní navigace a zábavní systém.


Multimédia MyT zahrnují navigaci v reálném čase, upozorňování na rychlostní kamery, čerpací stanice a body zájmu (POI). Multimédia MyT kromě toho podporují technologie Apple CarPlay a Android Auto, abyste se mohli připojit, přehrávat hudbu a používat oblíbené mobilní aplikace na palubním displeji.
 

Dopravní informace v reálném čase

Vypočítává vaši trasu na základě dopravních informací v reálném čase.
Pro neustálý přehled o dopravní situaci na celé trase až do cíle. Vaše palubní navigace se přizpůsobuje novým situacím a navrhuje objízdné trasy podle vašeho přání.  

POI car
Body zájmu

Ať již hledáte cokoli, díky bodům zájmu to najdete rychleji.
Prostřednictvím intuitivních bodů zájmu od Google vždy naleznete aktuální informace o všem, co se nachází ve vaší blízkosti.  

Aplikace MyT
Upozorňování na rychlostní kamery

Upozorňování na rychlostní kamery s využitím informací uživatelské komunity.
Žádná rychlostní kamera vás již nezaskočí. Prostřednictvím naší technologie Cyclops budete pokaždé vědět o tom, že se blížíte k rychlostní kameře; dokonce můžete sami pomáhat uživatelské komunitě vkládáním dosud neoznačených rychlostních kamer.  

Aplikace MyT
Čerpací stanice

Tankování nikdy nebylo snazší.
Vyhledávejte čerpací stanice podle vlastních priorit – ať již na základě ceny nebo podle konkrétní značky, pro kterou máte tankovací kartu. Můžete si vybrat, zda chcete natankovat v cíli cesty, na trase nebo co nejblíže místa, kde se právě nacházíte.  

Aplikace MyT
Služba Google Street View

Seznamte se s cílem cesty ještě předtím, než do cíle vůbec dorazíte.
Pomocí Google Street View si můžete zobrazit panoramatický náhled cílového místa, abyste měli představu o jeho podobě a posléze jej snáze našli.  

Aplikace MyT
Parkování

Zjistěte, kde zaparkovat, ať již v okolí, v cíli cesty nebo na trase.
Vyberte si parkování podle sazby, provozovatele parkoviště nebo vzdálenosti od vaší aktuální polohy.  

Aplikace MyT
Počasí

Již se nikdy nenechte zaskočit nástrahami počasí.
Zjistěte, jaké je aktuální počasí a jaká je předpověď pro cíl vaší cesty v předpokládaném čase příjezdu. Dokonce si můžete nastavit svá oblíbená místa, a mít tak neustále přehled o tom, jaké je v nich počasí.  

Aplikace MyT
Podpora připojení chytrých telefonů

S podporou technologií Apple CarPlay a Android Auto.
Ve své Toyotě můžete být neustále připojeni přes Apple CarPlay nebo Android Auto. Můžete připojit svůj chytrý telefon a přehrávat hudbu nebo používat oblíbené mobilní aplikace na palubním displeji vozidla.  

Časté dotazy

Cestování s Toyotou nikdy nebylo příjemnější – a díky online službám MyT může být ještě hladší a pohodlnější, se vším plně pod kontrolou, bez ohledu na to, kam vás cesty zavedou.

Technologie vám rozhodně nemusejí nahánět strach. Zodpovíme všechny vaše otázky týkající se online služeb MyT.

Váš vůz prostřednictvím online služeb MyT hladce komunikuje se zbytkem světa. Cestování tak může být ještě hospodárnější a chytřejší. Snažili jsme se zajistit maximálně intuitivní používání služeb, ale bezpochyby můžete mít další otázky. Rádi vám na ně odpovíme.

Online služby MyT

Co jsou to Online služby MyT?

Online služby MyT zahrnují mobilní aplikaci MyT App a Multimédia MyT. V obou případech se jedná o ucelenou sadu funkcí navržených ke zvýšení bezpečnosti cestování i pro vaši zábavu, na palubě vozidla i mimo něj.

Aplikace MyT slouží ke komunikaci s vaším vozidlem, ať již jste kdekoli. Můžete si např. naplánovat trasu, lokalizovat zaparkované vozidlo nebo si dohledat informace o tom, kdy zajet na příští servisní prohlídku. Funkce Tipy pro hybridní jízdu analyzuje vaše jízdy a radí vám, jak snížit spotřebu paliva při cestování s vaším hybridním automobilem.

Aplikace Multimédia MyT slouží k propojení vašeho chytrého telefonu (se systémem iOS nebo Android) a vozidla*. Na palubě pak můžete používat své oblíbené mobilní aplikace, jako např. Spotify, WhatsApp, Audible, Mapy Google a Waze, které lze ovládat prostřednictvím hlasové asistentky Siri nebo asistenta OK Google. Multimédia MyT rovněž zpřístupňují užitečné informace, jako jsou např. dopravní informace v reálném čase nebo upozorňování na rychlostní kamery; také vám umožňují hledat v navigaci body zájmu. *pouze u kompatibilních modelů

Proč bych si měl vytvořit účet MyT?

Prostřednictvím účtu MyT můžete spravovat svůj multimediální systém a dostávat užitečné informace o vašem vozidle přes aplikaci MyT a zákaznický portál Moje Toyota.

Jaký je rozdíl mezi aplikací MyT a zákaznickým portálem Moje Toyota?

Pro přístup do mobilní aplikace MyT a na zákaznický portál Moje Toyota slouží tytéž přihlašovací údaje.

Přes mobilní aplikaci MyT můžete používat následující Online služby MyT:

• Najdi moje vozidlo
• Odeslat do vozu
• Od auta až ke dveřím
• Tipy pro hybridní jízdu
• Data o jízdě
• Objednávka servisu
• Připomínky servisních prohlídek

Zákaznický portál Moje Toyota zprostředkuje podrobné informace o vašem vozidle a umožňuje nákup a správu různých služeb. Prostřednictvím portálu jsou k dispozici následující služby:


• Odeslat do vozu
• Objednávka servisu
• Připomínky servisních prohlídek
• Informace o vozidle
• Uživatelská příručka
• Aktualizace map
• Správa nastavení profilu

Mohu používat Online služby MyT v jiném voze Toyota?

Mobilní aplikace MyT je pevně spojena s identifikačním číslem vozidla (VIN) a majitelem daného vozidla, takže budete moci používat pouze online služby mobilní aplikace pro dané vozidlo.

Aplikaci Multimédia MyT můžete používat v jiném voze Toyota za podmínky, že byla aktivována a neskončilo období její platnosti.

Mohou používat Online služby MyT i další členové rodiny?

Používání online služeb MyT je omezeno na majitele vozidla, avšak identifikační číslo vozidla (VIN) je možné přidat k více účtům.

Multimédia MyT může používat každý, kdo s vozem jezdí.

Mám vozidlo, u kterého by měly být Online služby MyT k dispozici, ale domnívám se, že nejsou aktivovány. Co mám dělat?

Online služby MyT zahrnují mobilní aplikaci MyT App a Multimédia MyT. V obou případech se jedná o ucelenou sadu funkcí a je nutné je aktivovat samostatně.

Pokud si nejste jisti, zda máte online služby MyT aktivované, otevřete si mobilní aplikaci MyT. Klepněte na ikonu kola v pravém horním rohu výchozí obrazovky. Otevřete nabídku ‘Nastavení’ a vyberte kartu ‘Vozidlo’. Pokud se zobrazí zpráva ‘Aktivujte si online služby’, znamená to, že služby zatím nebyly aktivovány. K aktivaci online služeb mobilní aplikace MyT je nutná návštěva prodejce.

Chcete-li rychle zjistit, zda jsou Online služby mobilní aplikace MyT zapnuty, zkontrolujte, zda se na výchozí obrazovce aplikace zobrazují podrobnosti o poslední jízdě.

Chcete-li aktivovat online navigační služby Multimédia MyT, připojte svůj chytrý telefon k vozidlu (přes Bluetooth nebo Wi-Fi hotspot) a poté klepněte na kartu ‘Nastavení’. Dále pak klepněte na kartu ‘Online’, poté na kartu ‘Toyota Online’ a vyberte jeden z existujících účtů. Zadejte své přihlašovací údaje pro MyT. Zadáním těchto údajů se spouští tříleté bezplatné období používání služeb. Datum vypršení platnosti předplatného pro Multimédia MyT najdete na zákaznickém portálu Moje Toyota.

Pokud účet dosud nemáte, můžete si jej vytvořit přímo ve svém vozidle pod volbou ‘Nový účet’.

Jak si změním heslo k MyT?

Heslo si můžete změnit v mobilní aplikaci MyT. Klepněte na ikonu kola v pravém horním rohu výchozí obrazovky a poté klepněte na nabídku 'Nastavení'. Vyberte volbu 'Změnit heslo' a poté zadejte stávající a nové heslo. Poté nové heslo potvrďte a uložte.

Pokud jste heslo zapomněli, můžete požádat o jeho obnovení na přihlašovací obrazovce zadáním své e-mailové adresy.

Aplikace MyT

Které platformy podporují aplikaci MyT?

Aplikace MyT je podporována na zařízeních se systémem iOS nebo Android.

Jsou Online služby MyT pro mé vozidlo k dispozici?

Online služby MyT jsou k dispozici pro následující vozidla Toyota:

• Nová RAV4 (vyráběná od listopadu 2018)
• Nová Corolla hatchback a Touring Sports (vyráběná od ledna 2019)
• Nová Camry (vyráběná od ledna 2019)
• Nová Toyota C-HR Hybrid (vyráběné od října 2019).

 Kolik tyto služby stojí?

Online služby MyT se automaticky dodávají ke každému vozidlu Toyota podporujícímu Online služby MyT, a to po dobu deseti let.

Jak si změním heslo k MyT?

Heslo si můžete změnit v mobilní aplikaci MyT. Klepněte na ikonu kola v pravém horním rohu výchozí obrazovky a poté klepněte na nabídku 'Nastavení'. Vyberte volbu 'Změnit heslo' a poté zadejte stávající a nové heslo. Poté nové heslo potvrďte a uložte.

Pokud jste heslo zapomněli, můžete požádat o jeho obnovení na přihlašovací obrazovce zadáním své e-mailové adresy.

Po jakou dobu zůstanou Online služby MyT aktivní?

Online služby mobilní aplikace MyT budou fungovat po dobu 10 let. Toyota po dobu 10 let hradí náklady na data potřebná k poskytování těchto online služeb, nicméně mobilní aplikace MyT bude fungovat dokonce i bez online služeb.

Jak postupovat, když si koupím ojetý vůz Toyota? Jsou Online služby MyT k dispozici?

Pokud si koupíte ojetý vůz Toyota podporující Online služby mobilní aplikace MyT, navštivte prodejce a oznamte mu, že jste novým vlastníkem vozidla. Poté si budete moci Online služby mobilní aplikace MyT aktivovat.

Kde najdu číslo verze aplikace MyT nainstalované na mém telefonu?

Chcete-li zkontrolovat číslo verze na:

       zařízení iPhone: otevřete nabídku ‘Nastavení’ a přejděte do ‘Obecné’ a ‘Použití’. Číslo verze zobrazíte tak, že v oddílu ‘Úložiště’ vyberete mobilní aplikaci MyT.

       zařízení Android: otevřete nabídku ‘Nastavení’ a poté klepněte na ‘Aplikace a oznámení’. Přejděte na seznam aplikací nainstalovaných na vašem zařízení. Na obrazovce se seznamem aplikací vyberte aplikaci MyT a zkontrolujte číslo verze.

Doporučujeme zapnout automatické aktualizace pro aplikaci MyT. Průběžně přidáváme nové funkce.

Jak si mohu stáhnout mobilní aplikaci MyT?

Otevřete App Store (systém iOS), resp. Google Play (Android) a vyhledejte aplikaci ‘Toyota MyT’. Poté si aplikaci zdarma stáhněte.

Jak si vytvořím účet?

Vytvořte si účet přímo v aplikaci MyT a vyplňte požadované osobní údaje.

Následně je zapotřebí, abyste si aktivovali účet přes aktivační e-mail, který obdržíte. Teprve pak můžete začít všechny funkce mobilní aplikace MyT používat. Podmínkou používání online služeb je dále to, aby vás prodejce zaregistroval jako vlastníka vozidla.

Jak aktivuji Online služby mobilní aplikace MyT pro mé vozidlo?

Klepněte na ikonu kola, kterou najdete v pravém horním rohu výchozí obrazovky. Otevřete nabídku ‘Nastavení’ a vyberte kartu ‘Vozidlo’.
Klepněte na ‘Aktivovat online služby’.

• Pokud se vám zobrazí zpráva ‘Čekejte, neklikejte, probíhá aktivační proces…‘, budete moci online služby používat po dvou jízdách s vozidlem, během nichž se vozidlo musí pohybovat rychlostí alespoň 10 km/h.
• Zobrazí-li se vám zpráva ‘Chybí už jen jeden krok k získání služeb Toyota Connected. Kontaktujte prosím autorizovaného partnera, který s vámi proces dokončí.‘, bude nutné navštívit prodejce a ověřit vlastnictví vozidla.
Další informace naleznete v příslušném průvodci 'Jak na to'.

Proč se mi v aplikaci MyT zobrazuje zpráva ‘Navštivte prosím prodejce’?

Pokud se v aplikaci MyT při pokusu o aktivaci Online služeb MyT zobrazí zpráva ‘Chybí už jen jeden krok k získání služeb Toyota Connected. Kontaktujte prosím autorizovaného partnera, který s vámi proces dokončí.’, znamená to, že v okamžiku objednávky nebyla vaše e-mailová adresa nastavena jako e-mail majitele daného vozidla. Bude nutné navštívit prodejce a potvrdit vlastnictví vozidla.

Aplikace MyT ukazuje, že mám čekat na aktivaci, přestože jsem odsouhlasil všechna pravidla ochrany soukromí.

K dokončení aktivace je nutné absolvovat dvě jízdy rychlostí alespoň 10 km/h. Tím se Online služby aplikace MyT aktivují a budou v aplikaci viditelné.

Kdy mám k Online službám mobilní aplikace MyT přístup?

Přístup máte kdykoli. Údaje z vozidla se do aplikace odesílají až po vypnutí motoru. Po vypnutí motoru si budete moci zobrazit podrobnosti o své poslední cestě. Podmínkou odeslání dat je pokrytí mobilním signálem; při parkování v podzemí nemusí spojení fungovat.

V aplikaci MyT nevidím všechny své jízdy. Kde je najdu?

Jděte na hlavní panel ‘Služby’ a zvolte ‘Data o jízdě‘. Vyberte kartu ‘Všechny cesty’ k zobrazení všech předchozích jízd a poté si zobrazte analýzu jízdy klepnutím na příslušnou jízdu. Podrobnosti o své poslední jízdě rovněž naleznete na výchozím hlavním panelu.

Funkce Odeslat do vozu nefunguje. Určené cíle se nepřenášejí do palubní navigace. Jak to nastavím?

Je nutné, abyste do multimediální jednotky vozidla zadali své přihlašovací údaje k MyT. Tím propojíte multimediální jednotku s identifikačním číslem vašeho vozidla (VIN). Další informace najdete v příslušném průvodci 'Jak na to'.

Poté je zapotřebí vytvořit Bluetooth hotspot k připojení vozidla k Internetu. Funkce Odeslat do vozu nyní bude fungovat. Další informace najdete v příslušném průvodci 'Jak na to'.

Moje vozidlo není navigací vybaveno. Mohu funkci Odeslat do vozu pužívat i tak?

Podmínkou funkce Odeslat do vozu

Jak funguje Od auta až ke dveřím?

Funkce Od auta až ke dveřím je k dispozici na výchozí obrazovce mobilní aplikace MyT. Tato funkce je k dispozici na vaší palubní navigaci vždy, když zaparkujete mimo konečný cíl vaší trasy.

Další informace naleznete v příslušném průvodci 'Jak na to'.

Jak funguje Režim Soukromí?

Režim Soukromí je k dispozici na stránce ‘Nastavení’ aplikace MyT. Můžete si jej sami vypnout nebo zapnout. Když zapnete režim Soukromí, deaktivuje se tím funkce GPS a my nebudeme moci sledovat polohu vašeho vozidla. Další informace najdete v příslušném průvodci 'Jak na to'.

 Co bych měl udělat při prodeji své Toyoty?

Odeberte své vozidlo z účtu MyT. Svůj účet nerušte, neboť si na něj můžete přidávat všechny vozy Toyota, které si potenciálně jednou pořídíte. Nezapomeňte nového majitele vozidla informovat o tom, že vůz je vybaven Online službami mobilní aplikace MyT.

Jak deaktivuji Online služby mobilní aplikace MyT?

Chcete-li Online služby mobilní aplikace MyT dočasně zastavit, zapněte režim Soukromí k deaktivaci funkce GPS.

Chcete-li Online služby mobilní aplikace MyT zastavit trvale, použijte ikonu kola v mobilní aplikaci MyT. Otevřete nabídku ‘Nastavení’ a vyberte kartu ‘Vozidlo’. Zde pak můžete Online služby mobilní aplikace MyT trvale deaktivovat.

Co se stane, když ze svého účtu odstraním VIN daného vozidla? Přestanou služby fungovat?

Pokud ze svého účtu odstraníte identifikační číslo vozidla (VIN), Online služby mobilní aplikace MyT budou zastaveny.

Mohu si zobrazit např. množství zbývajícího paliva v nádrži vozidla? Nebo zda jsou uzamčeny dveře vozidla?

Tato služba zatím není k dispozici, ale průběžně pracujeme na doplňování dalších online služeb do aplikace MyT. Aplikaci budeme pravidelně aktualizovat, a proto doporučujeme používat vždy nejnovější verzi této aplikace. Nejsnazší cestou je povolit automatické aktualizace v obchodu s aplikacemi.

Multimédia MyT

Co jsou to Multimédia MyT a co nabízejí?

Multimédia MyT obsahují několik online navigačních služeb s poskytováním užitečných informací v reálném čase, např. dopravních informací nebo upozornění na rychlostní kamery.

Podmínkou fungování těchto služeb je připojení k Internetu. Je nutné, abyste k vozidlu připojili své mobilní zařízení (přes Wi-Fi nebo Bluetooth hotspot), příp. jakékoli jiné zařízení/síť s Wi-Fi.

S každou novou Toyotou dostáváte 3 roky bezplatných aktualizací map pro navigaci, stejně tak jako další služby:

• Dopravní informace v reálném čase
• Coyote (tam, kde je k dispozici) nebo Cyclops
• Google Streetview (tam, kde je k dispozici)
• Body zájmu
• Informace o cenách paliva
• Informace o parkování
• Informace o počasí


Další informace ohledně aktivace Online navigačních služeb a jejich používání naleznete v příslušných průvodcích 'Jak na to'. Vložit odkazy pro Jak aktivovat Online navigační služby a Jak používat Online navigační služby

Multimédia MyT rovněž podporují připojování chytrých telefonů. Můžete proto ke svému vozidlu připojit svůj chytrý telefon (kompatibilní se systémem iOS nebo Android). Na palubě vozidla pak můžete používat své oblíbené mobilní aplikace, jako např. Spotify, WhatsApp, Audible, Mapy Google a Waze, které lze ovládat prostřednictvím hlasové asistentky Siri nebo asistenta OK Google.

Některé modely podporují technologii Apple CarPlay a Android Auto.

Proč potřebuji internetové připojení pro online navigační služby Multimédií MyT? Čím se liší od běžné navigace?

Palubní navigační systémy přijímají data ze satelitního signálu GPS. Multimédia MyT vyžadují online připojení pro příjem nezbytných dat pro službu dopravních informací v reálném čase, aplikaci Coyote (tam, kde je k dispozici), Google Streetview (tam, kde je k dispozici), informací o počasí, informací o cenách paliva, informací o parkování a online bodech zájmu.

Je můj vůz kompatibilní s Multimédii MyT?

Online navigační služby jsou součástí všech aktuálně prodávaných modelů Toyota. Modely AYGO a Supra však používají vlastní sestavu online služeb.

Podpora připojení chytrých telefonů je k dispozici pro některé stupně výbavy a modely. O podpoře připojení chytrých telefonů se prosím informujte u svého prodejce.

Kolik stojí Multimédia MyT?

První 3 roky (s navigací GO) se online navigační služby pro Multimédia MyT poskytují zdarma. Poté si můžete zakoupit předplatné. Součástí našeho balíčku Map Care jsou veškeré aktualizace map a související online služby; náš opravný balíček se vztahuje na veškeré funkce online služeb. Předplatné si můžete zakoupit v našem e-shopu. Aktuální ceny zjistíte na stránkách e-shopu.

Co nastane, když uplyne tříleté období bezplatného poskytování služeb Multimédia MyT? Budete mne informovat?

S předstihem 30 dnů před uplynutím tříleté lhůty se na palubní multimediální soustavě ve vašem vozidle zobrazí příslušné oznámení.
V e-shopu si můžete obnovit balíček Map Care na další rok, resp. období 3 let. Při obnovování opravného balíčku máte možnost zvolit období 1, 2, nebo 3 let. Aktuální ceny zjistíte na stránkách e-shopu.

Co je to e-shop a kde jej najdu?

Stránky e-shopu jsou dostupné z palubního multimediálního systému nebo přes portál Moje Toyota.
V e-shopu zákaznického portálu, jenž je dostupný prostřednictvím portálu Moje Toyota, si můžete zakoupit služby nabízené aplikací Multimédia MyT. Aktuální stav svého předplatného si můžete ověřit na stránkách e-shopu. Když v e-shopu otevřete kartu ‘Koupeno’, zobrazí se vám aktivní předplatná a zbývající období jejich platnosti.

Pokud aplikaci e-shop otevřete přes palubní multimediální systém, můžete si stáhnout služby jako např. Coyote (dříve zakoupené na portálu). E-shop otevřete přes oddíl ‘Nabídka’ a následně přejděte na aplikace a vyberte položku ‘Ve vozidle’.

Jak si mohu kupovat služby přes Multimédia MyT?

Služby si můžete zakoupit přes zákaznický portál Moje Toyota. Chcete-li zkontrolovat, které služby již máte, klepněte na ‘Koupeno’.

Pořídil jsem si ojetý vůz Toyota. Online navigační služby pro Multimédia MyT jsou již aktivovány. Potřebuji je reaktivovat?

S používáním můžete začít ihned, pouze potřebujete Bluetooth hotspot k aktivaci online navigačních služeb. Doporučujeme nicméně zadat přihlašovací údaje k MyT / Moje Toyota pro propojení multimédií s vaším účtem. Poté si budete moci prostřednictvím portálu kupovat služby nebo balíčky Map Care a používat funkci Odeslat do vozu v mobilní aplikaci MyT.

Jak si vytvořím účet pro Multimédia MyT?

Mobilní aplikace MyT i portál Moje Toyota používá tentýž účet. Pokud účet nemáte, doporučujeme si stáhnout mobilní aplikaci a účet si vytvořit v ní.
Účet si též můžete vytvořit prostřednictvím multimediální jednotky (do 14 dnů jste povinni přijmout Podmínky použití na portálu Moje Toyota).

Jak aktivuji Multimédia MyT a zapnu online navigační služby?

Můžete jej aktivovat prostřednictvím multimediální jednotky vašeho vozidla. Upozorňujeme, že vaše vozidlo musí být připojeno k Internetu přes Bluetooth hotspot, Wi-Fi hotspot nebo například Wi-Fi vaší domácí sítě (je-li váš vůz zaparkován v jejím dosahu), neboť služby nabízené Multimédii MyT se poskytují prostřednictvím Internetu. Vysvětlení krok za krokem naleznete v příslušném průvodci.
V okamžiku připojení začíná tříleté bezplatné období poskytování online navigačních služeb. Podmínkou používání těchto služeb je dodržení uvedeného postupu.

Jak vytvořím Bluetooth hotspot?

Otevřete nabídku vašeho multimediální systému a vyberte ‘Nastavení’. Poté zvolte ‘Připojení Bluetooth’ a postupujte dle pokynů k nastavení síťového připojení. Následně na chytrém telefonu zapněte Bluetooth hotspot. Průvodce krok za krokem naleznete níže.

Jak funguje Apple CarPlay, resp. Android Auto?

Apple CarPlay lze aktivovat připojením zařízení iOS k USB portu vašeho vozidla. V systému palubního infotainmentu klepněte na tlačítko ‘nabídka’ a poté na ‘Car Play’.

Android Auto lze aktivovat tak, že nejprve stáhnete mobilní aplikaci Android Auto. Poté připojte zařízení Android k USB portu vašeho vozidla. V systému palubního infotainmentu klepněte na tlačítko ‘Nabídka’ a poté na ‘Android Auto’.

Mohu ve svém automobilu používat Mapy Google, Waze nebo Spotify?

Ano, za podmínky online připojení přes váš chytrý telefon. Budete též potřebovat kabel k propojení vašeho chytrého telefonu a vozidla. Používáte-li telefon se systémem Android, bude nutné si nainstalovat mobilní aplikaci Android Auto. Aplikace poté budou k dispozici prostřednictvím nabídky ‘Android Auto / Apple Car Play’ na obrazovce systému palubního infotainmentu.

Připojování chytrých telefonů podporuje většina nových modelů Toyota, které konkrétně zjistíte z ceníku vozidla.

Jak zapnu funkci Odeslat do vozu z aplikace MyT?

Díky funkci Odeslat do vozu si můžete předem připravit trasu na mobilním zařízení a následně zaslat pokyny do svého vozidla. Potřebujete vozidlo s palubní navigací a účet MyT s vozidlem zaregistrovaným k vašemu účtu.

Chcete-li tuto funkci aktivovat, je nutné vozidlo propojit s vaším účtem MyT.

To lze provést dvěma různými způsoby:

• V automobilu s aktivním připojením přes Bluetooth nebo Wi-Fi hotspot klepněte na volbu ‘Nastavení’ na multimediální jednotce. Otevřete kartu 'Online' a zvolte ‘Toyota Online’ a poté ‘Existující účet’. Zadejte své přihlašovací údaje k MyT. Poté přejděte na zákaznický portál MyT. Zobrazí se vám zpráva ‘Nalezli jsme nové ID zařízení’. Potvrďte zprávu, čímž je nastavení dokončeno.
• Funkci Odeslat do vozu můžete také zapnout přímo v mobilní aplikaci tak, že otevřete nabídku vozidla, klepnete na ikonu kola, otevřete 'Nastavení' a poté na kartě ‘Vozidlo' vyberete volbu k zaregistrování multimediálního zařízení. Postupujte dle pokynů v aplikaci a nezapomeňte, že spárování je nutné provádět přímo ve vozidle.

Další informace naleznete v příslušném průvodci 'Jak na to'.

Jak aktualizuji software a mapy? Provádí se automaticky?

Online aktualizace map lze provádět na nejnovějších multimediálních systémech od roku 2019; pro nejnovější podporované modely se aktivují v e-shopu. Další informace naleznete v příslušném průvodci 'Jak na to'. 
Systém též můžete aktualizovat ručně tak, že si stáhnete aktualizace z e-shopu na portálu Moje Toyota, uložíte je na USB flash disk a ten vložíte do palubního USB portu.

Jak si nejlépe naplánuji trasu?

K naplánování trasy můžete využití funkci Odeslat do vozu v mobilní aplikaci MyT. Nejprve otevřete kartu ‘Služby’, zvolte ‘Odeslat do vozu’, klepněte na cíl, zadejte jeho adresu a poté můžete na trase do cíle vložit postupně až 9 zastávek klepnutím na tlačítko ‘+’. Poté klepněte na ‘Odeslat do vozidla’.

Po nástupu do vozidla zkontrolujte, zda máte Wi-Fi připojení. Nejsnazší je použít Bluetooth hotspot přes váš chytrý telefon. Po navázání internetového připojení ve vozidle si můžete stáhnout trasu. Na multimediální jednotce otevřete oblíbené cíle, kde předem naplánovanou trasu najdete.

V případě nové Toyoty RAV4, nové Toyoty Corolla, nové Camry a nového C-HR najdete trasu v nabídce 'Oblíbené'. Další informace naleznete v našich průvodcích 'Jak na to' pro funkce Odeslat do auta a Jak hledat trasy k odeslání do auta.

Kdy začíná tříleté období bezplatného poskytování Multimédií MyT?

Tříleté období začíná ve chvíli, kdy zadáte přihlašovací údaje k MyT do systému palubního infotainmentu.

Kde si mohu zkontrolovat datum vypršení předplatného pro Map Care a služby Multimédia MyT?

S předstihem 30 dnů před uplynutím tříleté lhůty se na palubní multimediální soustavě ve vašem vozidle zobrazí příslušné oznámení. Toto oznámení se každý týden zobrazí znovu. 15 dnů před skončením bezplatného tříletého období se uvedená zpráva bude opakovat každý den. Po skončení tříletého období se zpráva zobrazí pokaždé, když zkusíte aplikaci použít.

Vaše nastavení pro soubory cookie

Naše webové stránky používají soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat lepší služby. Pokud vůči tomu nemáte námitek, používejte tyto webové stránky jako obvykle; v opačném případě se zde můžete informovat o tom, jak nastavení pro soubory cookie změnit.

Potvrďte své předvolby označením zaškrtávacího políčka v případě, že souhlasíte; pokud nesouhlasíte, zaškrtnutí zrušte: