Bezpečnost je naší prioritou

Informace o způsobu práce během pandemie nového koronaviru COVID-19

Informace o způsobu práce během pandemie nového koronaviru COVID-19

Současná pandemie nového koronaviru má dopad na obyvatele celého světa a nutí je měnit zvyklosti v pracovním i osobním životě. Toyota zůstává aktivní i přes výzvy, kterým momentálně čelíme. Naši prodejci a servisní centra jsou plně funkční a připraveni splnit vaše požadavky.

Abychom zajistili bezpečnost zákazníků i vlastních pracovníků, zavedli jsme nové způsoby komunikace se zaměstnanci, abyste si mohli i nadále kupovat vozidla i díly Toyota, nechat si opravit vůz nebo vyřešit další urgentní záležitosti.

Z důvodu omezování společenských kontaktů jsme zavedli online komunikační kanály s našimi prodejci. Budeme rádi, když se na nás obrátíte prostřednictvím živého chatu nebo videohovoru a navštívíte naše virtuální autosalony.

Uvádíme odpovědi na nejčastější dotazy:

1. Mají prodejci Toyota vůbec otevřeno? Mohu si koupit nový vůz Toyota?

Ano, naši prodejci mají otevřeno jako obvykle, avšak z důvodu dočasně zavedených ochranných opatření je přísně omezen počet osob, které se u prodejce mohou v jedné chvíli vyskytovat. Budeme rádi, když naše prodejce kontaktujete online a navštívíte naše virtuální autosalony. Ano, nová vozidla si můžete zakoupit – další informace vám poskytne každý z prodejců.

2. Jak se mohu obrátit na prodejce vozů Toyota a seznámit se s aktuální nabídkou, aniž bych musel vycházet z domu?

S naší aktuální nabídkou se můžete seznámit v našem Online autosalonu Toyota. Vyberte si ze seznamu některého z prodejců Toyota a následně si můžete popovídat s naším poradcem prostřednictvím videokonference. Také můžete vyplnit kontaktní formulář a odeslat jej vámi vybranému prodejci. Poradce se vám ozve co nejdříve.

Oba uvedené způsoby komunikace umožňují našim poradcům pozvat vás na virtuální prohlídku autosalonu, během které si můžete podrobněji prohlédnout zvolený model, zeptat se na konkrétní typy výbavy, požádat o předváděcí jízdu a dořešit všechny další důležité detaily.

3. Mohu absolvovat předváděcí jízdu s novým vozem Toyota? Jsou vozidla desinfikována?

Máte-li zájem o předváděcí jízdu, kontaktujte některého z autorizovaných prodejců Toyota. O předváděcích jízdách rozhodují prodejci samostatně. Někteří z našich prodejců půjčují vozy zákazníkům, aby mohli předváděcí jízdu absolvovat sami, tedy bez přítomnosti našich zaměstnanců. Všechna naše předváděcí vozidla jsou před předáním zákazníkovi vždy důkladně vydezinfikována.

4. Objednal jsem si nový vůz Toyota ještě před vypuknutím pandemie. Lze očekávat nějaká zpoždění?

U většiny modelů disponuje značka Toyota velice dobrou skladovou dostupností a doba dodání tedy aktuální situací nemusí být ovlivněna. Některé modely však mohou být ovlivněny odstávkou výroby, ke které došlo ve všech evropských výrobních závodech. Může tedy dojít k opoždění dodání vašeho objednaného vozu. Pro více informací ohledně vaší objednávky kontaktujte svého prodejce.

Z důvodu aktuálních ochranných opatření si vozidlo můžete vyzvednout nejen u prodejce, ale také na vámi zvoleném místě (např. doma). Obraťte se prosím na svého prodejce Toyota a dohodněte se na podrobnostech.

5. Nadešel termín servisní prohlídky mého vozidla. Došlo k nějakým změnám ohledně servisu Toyota?

Provoz servisu Toyota je mírně omezen, avšak stále provádíme všechny technické prohlídky, opravujeme vozidla zákazníků a vyměňujeme vadné díly. Doporučujeme obrátit se na autorizovaného prodejce Toyota a rezervovat si termín příštího servisu.

Vážíme si vašeho soukromí

Cookies nám umožňují zabezpečit stabilní a správné fungování webových stránek a zobrazovat nabídku, která lépe odpovídá vašim potřebám. Pokud souhlasíte s používáním cookies, klikněte na „Souhlasím“. Pokud chcete vědět více o tom, jak zpracováváme informace, a změnit své individuální nastavení soukromí, přejděte do nastavení cookies.