Toyota – nejhodnotnější motoristická značka

Ranking časopisu Forbes 2018

2018-06-14

V aktuálním žebříčku nejhodnotnějších značek časopisu Forbes obhájila Toyota první pozici v automobilovém odvětví, v celkovém hodnocení se pak umístila na 9. pozici. Hodnota japonské značky letos činí 44,7 miliard dolarů, což je o 9 % více, než v uplynulém roce.

Toyota patří již dlouhá léta mezi naprostou špičku nejlépe hodnocených světových značek. V „The World's Most Valuable Brands” časopisu Forbes se do první desítky kromě Toyoty zařadily takové firmy, jako je Apple, Google, Microsoft, Amazon nebo Facebook. Hodnota značky největšího japonského výrobce automobilů zaznamenala 9procentní růst a dosáhla výše 44,7 miliardy dolarů.

Toyota Yaris :: Ranking magazynu Forbes 2018
Toyota Corolla ::  Ranking magazynu Forbes 2018

Tento významný úspěch Toyoty na světovém automobilovém trhu je výsledkem dlouholetého snažení firmy, jako jsou péče o kvalitu produkovaných vozů, zavádění revolučních technologických řešení, z nichž se mohou těšit miliony řidičů, ale i odvážné investování do výzkumů inovací, které mění tvář tohoto průmyslového odvětví.

Po více než 20 letech od okamžiku, kdy byl na trh uveden první sériově vyráběný hybridní vůz – model Prius, realizuje Toyota důsledně svůj plán svůj elektrifikace automobilů, rozvíjí hybridní technologie a investuje do technologie vodíkových palivových článků. Toyota současně pokračuje ve vývoji aktivních bezpečnostních systémů Toyota Safety Sense a pracuje na nových technologiích směřujících k autonomizaci vozidel.

Toyota RAV4 :: Ranking magazynu Forbes 2018
Toyota Land Cruiser :: Ranking magazynu Forbes 2018
Nejhodnotnější automobilové značky v roce 2018 podle časopisu Forbes
Umístění v celkovém hodnocení 2018 Název Hodnota značky (v miliardách dolarů)
9 Toyota 44,7
13 Mercedes-Benz 34,4
20 BMW 31,4
24 Honda 25,5
37 Audi 14,8
42 Ford 14,1
56 Chevrolet 11,5
58 Porsche 11
69 Lexus 9,5
70 Nissan 9,4
75 Hyundai 8,7
90 Volkswagen 7,9
Nejhodnotnější značky v roce 2018 podle časopisu Forbes
Umístění 2018 Název firmy Hodnota značky (v miliardách dolarů) Odvětví
1 Apple 182,8 Technologie
2 Google 132,1 Technologie
3 Microsoft 104,9 Technologie
4 Facebook 94,8 Technologie
5 Amazon 70,9 Technologie
6 Coca-Cola 57,3 Nápoje
7 Samsung 47,6 Technologie
8 Disney 47,5 Zábava
9 Toyota 44,7 Automobilový průmysl
10 AT&T 41,9 Telekomunikace
Toyota Prius :: Ranking magazynu Forbes 2018
Vaše nastavení pro soubory cookie

Naše webové stránky používají soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat lepší služby. Pokud vůči tomu nemáte námitek, používejte tyto webové stránky jako obvykle; v opačném případě se zde můžete informovat o tom, jak nastavení pro soubory cookie změnit.

Potvrďte své předvolby označením zaškrtávacího políčka v případě, že souhlasíte; pokud nesouhlasíte, zaškrtnutí zrušte:

Zlepšují zabezpečení webových stránek Toyota a poskytují uživateli minimální služby.

Zlepšují vám poskytované služby prostřednictvím analýz, rozevíracích anket, celkových schopností a monitorování.

Slouží k uchování vašich údajů pro přihlášení do systému a vylepšují uživatelské prostředí tím, že uchovávají vybrané volby.

Umožňují plně využívat všech možností rozhraní, slouží k uložení záznamů o navštívených stránkách nebo informují o místních službách ve vašem okolí. Mohou souviset s cílenou reklamou na webových stránkách Toyota i mimo ně.