Hilux

Nezničitelný již od roku 1968

Hlavní prvky

Mimořádně atraktivní design

Mimořádně atraktivní design

Charakteristický design Toyota v té nejtroufalejší podobě, s mnoha přímočarými tvary a ostrými rohy, které ještě zdůrazňují promyšlenou robustnost.

Kvalita, trvanlivost, spolehlivost

Kvalita, trvanlivost, spolehlivost

Přepracovaná konstrukce rámové karoserie Toyoty Hilux zaručuje robustnost, zatímco odolnější a širší ochranné prvky na spodku vozu účinněji zabraňují poškození důležitých komponent. Všechny komponenty Toyoty Hilux jsou vyrobeny tak, aby odolaly i těm nejnáročnějším podmínkám.

Komfort

Komfort

Stylová a temperamentní silueta nového Hiluxu skrývá komfortní interiér s kvalitními materiály, pohodlná sedadla a palubní desku s velkou obrazovkou.

Pověstná houževnatost již od roku 1968

Pověstná houževnatost již od roku 1968

Legendární pick-up objel celý svět, zúčastnil se závodů v africké poušti, podrobil si vulkány, prozkoumal Amazonii a dorazil až na severní pól. Od roku 2015 se pravidelně Hilux umisťuje mezi nejlepšími v Rallye Dakar.

Off-road systémy

Toyota Hilux - Off-road systémy: HAC, DAC, A-TRC
Toyota Hilux - Asistent rozjezdu do kopce (HAC)- Ikona

Asistent rozjezdu do kopce (HAC)

Systém HAC pomáhá řidiči rozjet se plynule i v prudkém svahu tím, že podrží brzdu v činnosti ještě 2 sekundy po uvolnění pedálu. Zabrání tak zpětnému pohybu vozidla před rozjezdem. Systém se aktivuje silným sešlápnutím brzdového pedálu před rozjezdem vozu, pokud se řadicí páka nachází v kterékoli pozici pro jízdu vpřed.

Toyota Hilux - Aktivní řízení trakce (A-TRC) - Ikona

Aktivní řízení trakce (A-TRC)

Systém je nastaven jak na jízdu po silnici, tak terénem. Pomáhá řidiči udržet vůz stabilní i v těch nejnepříznivějších podmínkách. Jedná se o inteligentní systém řízení trakce, který přibrzdí kola, která se dostala do smyku, a rozdělí výkon motoru rovnoměrně mezi zbývající kola, kterým trakce zůstala.

Toyota Hilux - Pomocný systém pro jízdu z kopce(DAC) - Ikona

Pomocný systém pro jízdu z kopce (DAC)

Během jízdy z kopce se zapíná DAC systém pro udržení stability vozu a rychlosti na úrovni cca 5 km/h bez nutnost stání na brzdě. Velmi důležitá je skutečnost, že systém DAC funguje jak během jízdy dopředu, tak i dozadu, a po jeho aktivaci nemusí řidič kontrolovat plynový nebo brzdový pedál.

Toyota Hilux -Zesílený rám karoserie - Ikona

Zesílený rám karoserie

Veškeré klíčové prvky karoserie, jako jsou příčné sloupky, podélné nosníky a uložení tlumičů, byly zesíleny, čímž se významně zvýšila pevnost konstrukce.

Toyota Hilux - Brodivost - Ikona

Brodivost

Toyota Hilux může projet brodem až do hloubky 700 mm. Značný ponor je možný díky vysokému zavěšení pick-upu a speciálnímu rozmístění prvků citlivých vůči působení vody. Díky této konstrukci se bez obav můžete přepravit na druhý břeh.

Toyota Hilux - Nájezdový úhel, přejezdový úhel a sjezdový úhel - Ikona

Nájezdový úhel, přejezdový úhel a sjezdový úhel

Toyota Hilux je vůz se skvělými terénními parametry. Verze s jednoduchou kabinou může vyjet do kopce nebo na překážku v úhlu 30 stupňů vůči podloží, s úhlem sjezdu 25 stupňů. Nájezdový a sjezdový úhel u verzí s 1,5 a dvojitou kabinou činí analogicky 31 a 26 stupňů. Přejezdový úhel je pro všechny verze stejný, 23 stupňů.

Vaše nastavení pro soubory cookie

Naše webové stránky používají soubory cookie, abychom vám mohli poskytovat lepší služby. Pokud vůči tomu nemáte námitek, používejte tyto webové stránky jako obvykle; v opačném případě se zde můžete informovat o tom, jak nastavení pro soubory cookie změnit.

Potvrďte své předvolby označením zaškrtávacího políčka v případě, že souhlasíte; pokud nesouhlasíte, zaškrtnutí zrušte: