Hilux

Nezničitelný již od roku 1968

Hlavní prvky

Mimořádně atraktivní design

Mimořádně atraktivní design

Charakteristický design Toyota v té nejtroufalejší podobě, s mnoha přímočarými tvary a ostrými rohy, které ještě zdůrazňují promyšlenou robustnost.

Kvalita, trvanlivost, spolehlivost

Kvalita, trvanlivost, spolehlivost

Přepracovaná konstrukce rámové karoserie Toyoty Hilux zaručuje robustnost, zatímco odolnější a širší ochranné prvky na spodku vozu účinněji zabraňují poškození důležitých komponent. Všechny komponenty Toyoty Hilux jsou vyrobeny tak, aby odolaly i těm nejnáročnějším podmínkám.

Komfort

Komfort

Stylová a temperamentní silueta nového Hiluxu skrývá komfortní interiér s kvalitními materiály, pohodlná sedadla a palubní desku s velkou obrazovkou.

Pověstná houževnatost již od roku 1968

Pověstná houževnatost již od roku 1968

Legendární pick-up objel celý svět, zúčastnil se závodů v africké poušti, podrobil si vulkány, prozkoumal Amazonii a dorazil až na severní pól. Od roku 2015 se pravidelně Hilux umisťuje mezi nejlepšími v Rallye Dakar.

Off-road systémy

Toyota Hilux - Off-road systémy: HAC, DAC, A-TRC
Toyota Hilux - Asistent rozjezdu do kopce (HAC)- Ikona

Asistent rozjezdu do kopce (HAC)

Systém HAC pomáhá řidiči rozjet se plynule i v prudkém svahu tím, že podrží brzdu v činnosti ještě 2 sekundy po uvolnění pedálu. Zabrání tak zpětnému pohybu vozidla před rozjezdem. Systém se aktivuje silným sešlápnutím brzdového pedálu před rozjezdem vozu, pokud se řadicí páka nachází v kterékoli pozici pro jízdu vpřed.

Toyota Hilux - Aktivní řízení trakce (A-TRC) - Ikona

Aktivní řízení trakce (A-TRC)

Systém je nastaven jak na jízdu po silnici, tak terénem. Pomáhá řidiči udržet vůz stabilní i v těch nejnepříznivějších podmínkách. Jedná se o inteligentní systém řízení trakce, který přibrzdí kola, která se dostala do smyku, a rozdělí výkon motoru rovnoměrně mezi zbývající kola, kterým trakce zůstala.

Toyota Hilux - Pomocný systém pro jízdu z kopce(DAC) - Ikona

Pomocný systém pro jízdu z kopce (DAC)

Během jízdy z kopce se zapíná DAC systém pro udržení stability vozu a rychlosti na úrovni cca 5 km/h bez nutnost stání na brzdě. Velmi důležitá je skutečnost, že systém DAC funguje jak během jízdy dopředu, tak i dozadu, a po jeho aktivaci nemusí řidič kontrolovat plynový nebo brzdový pedál.

Toyota Hilux -Zesílený rám karoserie - Ikona

Zesílený rám karoserie

Veškeré klíčové prvky karoserie, jako jsou příčné sloupky, podélné nosníky a uložení tlumičů, byly zesíleny, čímž se významně zvýšila pevnost konstrukce.

Toyota Hilux - Brodivost - Ikona

Brodivost

Toyota Hilux může projet brodem až do hloubky 700 mm. Značný ponor je možný díky vysokému zavěšení pick-upu a speciálnímu rozmístění prvků citlivých vůči působení vody. Díky této konstrukci se bez obav můžete přepravit na druhý břeh.

Toyota Hilux - Nájezdový úhel, přejezdový úhel a sjezdový úhel - Ikona

Nájezdový úhel, přejezdový úhel a sjezdový úhel

Toyota Hilux je vůz se skvělými terénními parametry. Verze s jednoduchou kabinou může vyjet do kopce nebo na překážku v úhlu 30 stupňů vůči podloží, s úhlem sjezdu 25 stupňů. Nájezdový a sjezdový úhel u verzí s 1,5 a dvojitou kabinou činí analogicky 31 a 26 stupňů. Přejezdový úhel je pro všechny verze stejný, 23 stupňů.

Vážíme si vašeho soukromí

Cookies nám umožňují zabezpečit stabilní a správné fungování webových stránek a zobrazovat nabídku, která lépe odpovídá vašim potřebám. Pokud souhlasíte s používáním cookies, klikněte na „Souhlasím“. Pokud chcete vědět více o tom, jak zpracováváme informace, a změnit své individuální nastavení soukromí, přejděte do nastavení cookies.